نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه بسیج شجره طیبه ای است که در سراسر دنیا ریشه دوانده است، گفت: اکثر کشورهای مسلمان وغیرمسلمان از تفکر و فرهنگ بسیجی الگو می گیرند و هر جا بخواهند مشکلی را حل کنند از تفکر بسیجی استفاده می کنند.
کد خبر: ۳۳۴۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸ 25 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی روز جمعه در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان جوانرود افزود: امروز در عراق، سوریه، لبنان و برخی دیگر از کشورهای منطقه شاهد این امر بودیم که تا وقتی متکی به ارتش خود بودند کاری از پیش نبردند، اما با تشکیل نیروی مردمی بسیج، شرایط آنها به طور کلی تغییر کرد و به موفقیت های بزرگی دست یافتند.
وی ضرورت استفاده از ظرفیت بسیج در همه عرصه‌ها را یادآوری کرد و اظهار داشت: بسیج در ایران اسلامی در شرایط مختلف نقش آفرینی کرده و چه در دوران دفاع مقدس و چه در دوران پس از جنگ نقشی پررنگ و اساسی داشته است.
نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مستکبران جهان قابل اعتماد نیستند، خاطرنشان کرد: امروز این مستکبران با به راه انداختن جنگهای نیابتی، کشورهای اسلامی را به جایگاه فتنه تبدیل کرده اند که خودشان بخصوص در تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری اخیر به آن اعتراف کردند.
فرمانده سپاه ناحیه جوانرود نیز با تبریک هفته بسیج گفت: بسیج در تنور دفاع مقدس ساخته شد و در دوران سازندگی رشد کرد وهم اکلنون درخت تناوری در جهان شده است.
سرهنگ فرامرز باوندپور، با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری افزود: بسیج سیاسی است اما سیاست زده نیست و فراجناحی فکر می کند.
وی اظهار داشت: کسانی امروز می خواهند به مردم خدمت کنند باید از فرهنگ بسیج الگو بگیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار