فرماندار اسلام آباد غرب گفت: با توجه به اقدامات مستشاری جمهوری اسلامی ایران و حضور موثر نیروهای مردمی شاهد پیروزی چشم گیر دولت های عراق و سوریه در نبرد با تروریست های تکفیری هستیم و انشاء الله به زودی جشن نابودی این جنایتکاران را برپا خواهیم کرد.
کد خبر: ۳۴۴۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷ 15 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، افشین کریمی روز پنجشنبه در دیدار با خانواده شهید 'مصیب قنبری' که چندی پیش در اثر حمله عوامل گروهک تکفیری داعش در کرکوک به شهادت رسید، افزود: یکی از اهداف اصلی گروهک های تروریستی ارایه چهره ای خشن از اسلام در نزد افکار جهانیان است که متاسفانه تا حدودی نیز این تفکر را القا کرده اند و ما باید در مقابل این تبلیغات سوء سعی کنیم اسلام رحمانی را به جهان معرفی نماییم.
او گفت: جنایات بی سابقه گروه های تکفیری دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد و باید برای ریشه کن کردن این گروهک تروریستی یک اجماع جهانی شکل گیرد تا در یک فضای آرام مردم برای آینده کشورشان تصمیم بگیرند.
وی افزود: سرکشی از خانواده شهدا وظیفه مسوولان است زیرا ما خانواده شهدا را یادگار شهدا می دانیم و با حضور در جمع آنان انگیزه دو چندان برای خدمتگذاری به مردم و ادامه راه شهدا پیدا می کنیم.
فرماندار اسلام آباد غرب به منظور سرکشی از خانواده شهدا روز پنجشنبه به همراهی جمعی از مسوولان در منزل خانواده دو تن از شهدای والا مقام شهرستان حضور یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار