رییس سازمان عقیدتی، سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنان مدام به دنبال لطمه زدن به ایران اسلامی هستند و نمی توانیم به آنان اطمینان کرد.
کد خبر: ۳۴۵۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸ 18 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، حجت السلام والمسلمین سید محمدعلی ال هاشم روز یکشنبه در مراسم تجلیل از پیشکسوتان ارتش در هتل گلایول کرمانشاه، اظهار داشت: تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و رزمندگان، تجلیل از مردانگی و ایثارگری است. 
وی با بیان اینکه ما در قبال رزمندگان، پیشکسوتان و شهدا مسوولیت داریم و باید آنان را ارج نهیم، گفت: باید فرهنگ ایثارگری و شهادت را حفظ کنیم. 
وی گفت: امروز ما جنگ نظامی نداریم، دشمن جنگی پیچیده تر به عنوان شبیخون فرهنگی، فتنه و عملیات فرهنگی علیه ما آغاز کرده است. 
رییس سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش اظهار داشت: دشمنان از راه های مختلف به دنبال از بین بردن فرهنگ ایرانی اسلامی هستند و یک لحظه از راه هدف خود غافل نمی شوند. 
ال هاشم ادامه داد: ترویج بی حجابی و بی بندوباری از سیاست های اصلی دشمن برای تخریب فرهنگ ایران اسلامی هستند. 
وی اضافه کرد: امروز دشمنان ایران اسلامی به دنبال تضعیف جایگاه ولایت فقیه در جامعه هستند تا به این واسطه به کشور ضربه بزنند. 
رییس سازمان عقیدتی، سیاسی ارتش افزود: ایجاد ناامیدی در جوانان و تضعیف روحیه تلاش از دیگر سیاست های فرهنگی دشمن هستند. 
ال هاشم، تزریق مواد مخدر در کشور را از مصادیق تهاجم فرهنگی دشمن دانست و تاکید کرد: باید خیلی مراقب باشیم تا جنگ فرهنگی نیز همچون جنگ تحمیلی پیروز بیرون بیاییم. 
وی ادامه داد: در موضوع هسته ای دیدیم که دشمنان به حرف های خود پایبند نیستند و دست از اقدام علیه ایران بر نمی دارند. 
رییس سازمان عقیدتی، سیاسی ارتش گفت: مقام معظم رهبری مدام تاکید کردند که نمی توانیم به امریکایی ها اعتماد کنیم و همان طور که ایشان پیش بینی کردند، آنها غیرقابل اعتماد بودند. 
ال هاشم تاکید کرد: باید مراقب فرزندان خود باشیم تا گرفتار تهاجم فرهنگی دشمن نشوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار