کد خبر: ۳۴۷۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۶ 22 December 2016
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: همایش بصیرت و میثاق امت با ولایت همزمان با سالروز 9 دی امسال در مسجد جامع زاهدان برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، عباس صفدری در نشست ستاد بزرگداشت یوم الله 9 دی اظهار داشت: حاجی بابایی وزیر اسبق آموزش و پرورش سخنران محوری همایش بصیرت و میثاق امت با ولایت در مسجد جامع زاهدان است.
وی بیان کرد: به مناسبت گرامیداشت یوم الله نهم دی برنامه های مختلفی از روز جمعه هفته جاری با حضور مسئولان و شخصیت های مطرح کشوری و استانی در شهرستان های مختلف سیستان و بلوچستان برگزار می شود.
وی تصریح کرد: برگزاری نشست ها و همایش های تخصصی در موضوع ولایت فقیه و بصیرت و آگاهی با حضور علما شیعه و سنی، نخبگان، بسیجیان، دانشجویان و فرهیختگان، گردهمایی خانواده نیروهای مسلح، نشست هم اندیشی ائمه جمعه و هیات های مذهبی، گردهمایی فرهنگیان و دانش آموزان در روز 6 دی ماه در دبیرستان شاهد زاهدان و برگزاری جشنواره فرهنگی بصیرت در شهرستان زابل از جمله ویژه برنامه های گرامیداشت روز نهم دی است.
وی ادامه داد: همچنین اجتماع بزرگ ولایت مداران سیستان، برگزاری همایش خانواده های شهدا و ایثارگران در گلزار شهدای سراسر استان، اجتماع بزرگ روحانیون بسیجی در حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع)، تجمع مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) در مسجد امام جواد(ع) زاهدان، نشست علمی تخصصی بانوان در حوزه علمیه خواهران زاهدان و برگزاری همایش قرآن و بصیرت در مسجد توحیدیه اهل سنت زاهدان از دیگر برنامه های گرامیداشت یوم الله 9 دی در سیستان و بلوچستان است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم 9 دی گفت: این روز، روز بصیرت و روز تجدید میثاق با ولایت نامگذاری شده به همین دلیل از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
صفدری اظهار داشت: حماسه بزرگ 9 دی به عنوان انقلاب سوم در نظام جمهوری اسلامی ایران لقب گرفته است.
وی بیان کرد: در روز نهم دی مرز بین افراد انقلابی و فتنه گران مشخص شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار