در نشست استاندار کردستان با منتخبین پنجمین دوره شورای شهر سنندج مطرح شد
استاندار کردستان در نشست با منتخبین پنجمین دوره شورای شهر سنندج از ترکیب اعضا ابراز رضایت کرد.
کد خبر: ۴۳۸۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷ 11 June 2017

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، عبدالمحمد زاهدی در نشست با منتخبین پنجمین دوره شورای شهر سنندج با ابراز نارضایتی از عدم توجه به بخش خصوصی و سرمایه گذاری آنان در عمران شهری در مرکز استان اظهار کرد: با توجه به محدودیت های اعتباری دولت و کمبود بودجه شهرداری ها لازم است که حتما از سرمایه های بخش خصوصی در زمینه های گوناگون در شهر سنندج استفاده کرد.

وی با ابراز رضایت از ترکیب اعضای پنجمین دوره شورای سنندج گفت: ترکیب موجود شورا آمیخته‌ای از تجربه و تخصص است و امیدواریم با همکاری و همدلی موجود شهر سنندج بیش از گذشته در مسیر رشد و شکوفایی قرار بگیرد.

استاندار کردستان با بیان اینکه تلاش برای حل همه مشکلات موجود شهر عملا نارسایی و عدم تحقق کارها را به دنبال خواهد داشت تصریح کرد: این شورا باید مسایل را اولویت بندی و در فواصل معین زمانی به سرانجام برساند.

وی گفت: شورای جدید باید مسائلی را در دستور کار قرار دهد که اکثر مردم از آن بهره‌مند خواهند شد چرا که این امر عملا رضایت‌مندی مردم را نیز به دنبال خواهد داشت.

زاهدی از همکاری و تعامل سازنده دولت و شورا برای عمران و آبادانی شهرها و روستاهای استان خبر داد و افزود: این شورا باید تلاش کند علاوه بر ساماندهی وضعیت فیزیکی شهر به مسایل فرهنگی و اجتماعی نیز توجه ویژه داشته باشد.

وی اظهار کرد: یکی دیگر از رسالت‌های شورای شهر سنندج تلاش در جهت حفظ فضای سبز و مقاومت در برابر تغییر کاربری آن و تلاش برای افزودن به سرانه فضای سبز باشد که بی شک این امر نتایج مثبتی را نصیب سنندج به عنوان مرکز استان خواهد کرد.

در این جلسه همه اعضای منتخب پنجمین جلسه شورای شهر سنندج حضور و عمده ترین چالش‌ها و مشکلات و نیازمندی های شهر سنندج در بخش های گوناگون عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و تفریحی را با استاندار کردستان در میان گذاشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار