استاندار كرمانشاه گفت: از چند سال گذشته تاكنون برنامه ها و كارهاي بسيار درخشاني از سوي بنياد مستعضفان در استان كرمانشاه دنبال شده كه جاي تقدير و تشكر دارد.
کد خبر: ۴۷۰۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ 31 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ دكتر اسداله رازاني در نشستي كه با حضور رئيس بنياد مستعضفان و معاونين و مسئولين اين بنياد به منظور بررسي روند اجرايي پروژه مجتمع اداري تجاري و مسكوني طاق بستان (جنب هتل پارسيان) برگزار شد، اظهار داشت: بنياد مستعضفان در سال هاي گذشته اقدامات و برنامه هاي مهمي را دراستان كرمانشاه انجام داده است.

استاندار كرمانشاه با اشاره به اجراي چندين پروژه از سوي اين بنياد در استان كرمانشاه خاطرنشان كرد: بنياد مستعضفان از سال هاي گذشته در زمينه توسعه و ايجاد اشتغال در استان برنامه هاي خوبي را دنبال كرده است و پيگيري براي احداث كارخانه زمزم، هتل پارسيان، مجتمع عظيم تجاري و اداري، قوطي سازي و كشت و صنعت قصرشيرين نمونه اي از اين اقدامات ارزنده است.

وي با اشاره به پيگيري هاي مستمر و موثر مهندس سعيدي كيا در مسئوليت هاي مختلف بيان داشت: ايشان در هر مسئوليتي كه بوده اند با پيگيري و جديت اجراي پروژه ها را دنبال كرده اند كه خوشبختانه همين پيگيري و جديت نيز در اجراي پروژه هاي بنياد مستعضفان در استان كرمانشاه از سوي ايشان ديده مي شود كه جاي قدراني و تشكر دارد.

استاندار كرمانشاه همچنين به اجراي خوب پروژه مجتمع تجاري اداري و مسكوني طاق بستان (جنب هتل پارسيان كرمانشاه) اشاره كرد و گفت: خوشبختانه اجراي اين پروژه مطلوب است و هر روز مي توان روند خوب اين پروژه را شاهد بود اما به لحاظ شرايطي كه اين پروژه بر فضاي شهري كرمانشاه ايجاد مي كند از مسئولين ذيربط مي خواهيم كه بسترهاي لازم براي بهره برداري هر چه سريعتر تسريع شود.

وي همچنين روند اجرايي ديگر پروژه هاي اقتصادي در استان را كه از سوي اين بنياد دنبال مي شود را خوب و قابل توجه ارزيابي كرد.

وي در پايان از مديران استان خواست نهايت همكاري و مشاركت خود را براي كمك بخشيدن به اجراي پروژه هاي بنياد مستعضفان به منظور ايجاد انگيزه نزد مديران اين بنياد براي اجراي پروژه هاي بيشتر در استان بكار گيرند.

همچنين در اين جلسه رئيس بنياد مستعضفان كشور گفت: ما با جديت پيگير اجراي پروژه هاي اقتصادي و عمراني در استان كرمانشاه از سوي بنياد هستيم و هرگز اجازه به توقف و يا كندي اين پروژه را نخواهيم داد.

مهندس سعيدي كيا افزود: خوشبختانه روند و فضاي خوبي در استان براي اجراي پروژه ها وجود دارد كه همين همدلي و همكاري انگيزه ما را براي اجراي پروژه ها در استان دو برابر مي كند.

در اين جلسه تصميماتي براي تسريع در اجراي پروژه عظيم تجاري، اداري و مسكوني طاق بستان كه از سوي بنياد مستعضفان در حال اجرا است، اتخاذ و مقرر شد كه شهرداري كرمانشاه نهايت همكاري و همراهي خود را در اجراي اين پروژه با بنياد داشته باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار