رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: اجرای برنامه های فرهنگی و دینی نقش مهمی در بهبود روحیه کارکنان ناجا دارد که تلاش می شود این برنامه ها به صورت مرتب اجرایی شود.
کد خبر: ۶۲۴۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵ 30 June 2018

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام "سید ابراهیم رئیسی" اظهار داشت: سازمان عقیدتی-سیاسی نیروی انتظامی متولی بحث افزایش بصیرت دینی در میان کارکنان و پرسنل این مجموعه است.

وی افزود: این سازمان تلاش می کند که بصیرت دینی را در بین کارکنان انتظامی و افراد جامعه آنگونه که رهبر معظم انقلاب انتظار دارند، ترویج کند.

حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه برای ترویج فضائل اخلاقی میان کارکنان انتظامی برنامه های ارزشمندی تدارک دیده شده است، افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و استفاده از رهنمودهای ایشان، حضور در کلاس های اساتید اخلاق و برپایی کلاس ها و مسابقات فرهنگی و دینی از جمله این برنامه هاست.

رئیس عقیدتی - سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه یکی دیگر از برنامه های اجرا شده در استان را اعزام روحانیون و مبلغین به نقاط مختلف استان و حضور آن ها در میان پرسنل انتظامی عنوان کرد و گفت: این حضور تاثیر بسزای در روحیه ایمانی و اعتقادی ان ها داشته است.

وی همچنین با اشاره به حضور روحانیون در معاونت ها و پلیس های تخصصی استان گفت: این افراد که مورد تائید حوزه علمیه هستند در جاهایی مانند پلیس راهور، آگاهی، وظیفه عمومی، بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) و سرپرستی بانک قوامین مشغول به انجام خدمت هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار