اعضای شورا شهر اردبیل به همراه شهردار و برخی از معاونان و مدیران شهری صبح امروز از پروژه های در حال اجرای شورابیل بازدید کرده در جریان آخرین وضعیت اجرایی پروژه ها قرار گرفتند.
کد خبر: ۶۶۱۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵ 30 September 2018

به گزارش تابناک اردبیل،دکتر لطف‌اللهیان در این بازدید تصریح کرد: بیش از 9 پروژه مشارکتی در این شورابیل در حال اجرا است که ازجمله رستوران شناور، اتوبوس دریایی، احداث بوستان جزیره، رستوران مدرن، کافه کتاب و رادیو شورابیل جز این پروژه های مشارکتی است که عملیات اجرایی آنها به سرعت پیش می‌رود.

وی با بیان اینکه توسعه شورابیل همچنان با شتاب ادامه دارد، گفت: پروژه هایی که ضروری هستند در اولویت کارمجموعه شهرداری اردبیل قرار گرفته که از جمله به خیابان 30 متری، پارکینگ ورودی دکتر معماری و خیابان 55 متری می توان اشاره کرد.

علیرضا پوستی رئیس شورای شهر اردبیل نیز در این بازدید بیان کرد: تکمیل رینگ سواره رو شورابیل از جمله اولویت های دوگانه توسعه این مجموعه است که با اجرای این طرح و تکمیل پارکینگ های در دست اجرا، شهروندان قادر خواهند بود با سهولت بیشتری به رینگ داخلی شورابیل دسترسی داشته باشند.

وی گفت: طرح تکمیل رینگ سواره علاوه بر ایجاد سهولت در دسترسی به رینگ پیاده شورابیل، در صورت تکمیل و بهره برداری، بسیاری از شهرک های واقع در پیرامون این دریاچه را هم از بن بست ارتباطی خارج می کند و به طور محسوسی از بار ترافیکی خیابان عطایی و میدان جانبازان کاسته می شود.

پوستی ادامه داد: در بحث گردشگری نیز در رینگ جدید شورابیل طرح های متعدد پیاده راه در حال اجرا بوده و در کنار این طرح ها، توسعه مجموعه در ابعاد فیزیکی و ساختاری پیش می رود و هم اینکه رویکرد این توسعه کاملا انسان‌محور و سلامت محور است.

وی گفت: هدف اصلی بازدید امروز اعضای شورای شهر نیز توجه به ضرورت جابجایی بودجه پروژه های شورابیل با توجه به اولویت سنجی این پروژه هاست.

زهرا قدیمی عضو شورای شهر اردبیل نیز در ادامه بازدید بیان کرد: شورابیل به عنوان شناسنامه شهر اردبیل است و با توجه به ظرفیت بالای این منطقه تفریحی و توریستی در جذب گردشگر می‌توان پروژه های متعددی را اجرا کرد.

وی همچنین گفت: روند اجرای پروژه ها در شورابیل از سرعت خوب و کافی برخوردار است و توسعه شورابیل به همت و تلاش مجموعه شهرداری اردبیل همچنان ادامه دارد.

همچنین در ادامه بازدید اعضای شورای شهر در بازدید از زیپ لاین شورابیل و نحوه کارکرد آن به مقام شامخ شهدای گمنام ادای احترام کرده و فاتحه ای قرائت کردند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار