یارانه بگیرانی که به هر دلیل یارانه شان قطع شده است باید به سایتی که وزارت رفاه اعلام کرده مراجعه کنند.
کد خبر: ۶۸۱۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳ 19 November 2018

به گزارش تابناک کردستان، هنوز قطع یارانه‌ها به دلایل متعدد باعث نوشتن کامنت از سوی کاربران سرویس مشکلات مردم می‌شود.

کاربری به نام امید در این باره نوشته: سلام به تازگی پدر من فوت کرده است و یارانه ما قطع شده هست حالا می‌خواهیم یارانه بگیریم من و مادرم چطوری باید پیگیری کنیم لطفاً از مسئولان بپرسید چیکار باید کنیم؟

در این باره وزارت رفاه اعلام کرده است سامانه اعتراض به قطع یارانه نقدی دائمی شد و شهروندانی که یارانه آنها قطع شود می‌توانند به مدت ۲ ماه پس از قطع یارانه به سایت www.yaraneh۱۰.ir مراجعه و درخواست خود را ثبت نمایند.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: درباره قطع یارانه افراد غیر نیازمند به اطلاع می‌رساند، به دلیل اینکه برخی از شهروندان موفق به ارسال درخواست بررسی علت قطع یارانه در سایت یارانه 10 نشده‌اند، به منظور ایجاد فرصت برای این دسته از هموطنان اعلام می‌گردد، هموطنانی که یارانه آنها قطع شده است تا مدت 2 ماه پس از قطع یارانه می‌توانند به سایت یارانه 10 مراجعه و درخواست خود را ثبت نمایند.

بر اساس این اطلاعیه، شهروندانی که یارانه آنها در ماه‌های آتی هم قطع شود می‌توانند به مدت 2 ماه پس از قطع یارانه به سایت یارانه 10 مراجعه و درخواست خود را ثبت نمایند. نکته مهم این است که فرآیند بررسی اعتراض (از ثبت درخواست تا پاسخ) کاملاً غیرحضوری صورت خواهد گرفت.

تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار