معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: هیچ یک از کارکنان و نیروهای وزارت کشور که در استان کردستان مشغول به خدمت هستند، مشمول قانون بازنشستگی نیستند.
کد خبر: ۶۸۶۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱ 03 December 2018

به گزارش تابناک کردستان، حسین فیروزی در گفت‌وگو با مهر، اظهار کرد: در حوزه استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تابعه استان کردستان و در مجموعه نیروهای وزارت کشور هیچ کس مشمول قانون بازنشستگی نشده است.

وی گفت: موضوع منابع انسانی که در کلیه دستگاه‌های اجرایی استان کردستان مشغول به خدمت بودند تا قبل از انتزاع سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در استانداری‌ها مدیریت می‌شد اما پس از اینکه مدیریت موضوع منابع انسانی از استانداری‌ها منفک شد به سازمان مدیریت و برنامه ریزی واگذار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان تصریح کرد: از نظر ما قانون در زمان تعیین شده باید اجرا شود و برای تمامی دستگاه‌های دولتی و اجرایی لازم و الاجرا است و هیچکس از قانون مستثنی نیست.

وی به سوالی در خصوص وضعیت مدیران بازنشسته استان کردستان پاسخ داد و گفت: با توجه به اینکه مدیریت نیروی انسانی به عهده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی است، اطلاعات لازم در این خصوص نیز در اختیار این سازمان است و استانداری تنها مجموعه مدیریت خود و نیروهایی که جزو وزارت کشور هستند را مدیریت می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار