کارشناس هواشناسی استان کردستان از تداوم بارش‌هایی که از روز چهارشنیه هفته گذشته به استان وارد شده است تا بعدازظهر فردا (یکشنبه) خبر داد و گفت: تا پایان هفته، روند کاهش دمای هوا را خواهیم داشت که باعث وقوع شرایط یخبندان نیز در استان خواهد شد.
کد خبر: ۶۸۸۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶ 08 December 2018

به گزارش تابناک کردستان، بهرام چاره‌خواه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امروز و فردا تداوم فعالیت سامانه بارشی را که از روز چهارشنبه هفته گذشته به استان وارد شده، شاهد هستیم.   

وی با بیان اینکه فعالیت این سامانه به صورت رگبار برف و باران است، گفت: در نواحی سرد و ارتفاعات استان همچون زرینه، هزارکانیان، دیواندره، سقز، بیجار و قروه فعالیت این سامانه بیشتر به شکل بارش برف خواهد بود و در داخل شهرها هم به صورت باران است.

کارشناس هواشناسی کردستان به میزان بارش‌ شهرهای استان از روز چهارشنبه هفته گذشته تا صبح امروز شنبه اشاره و تصریح کرد: در این مدت، مریوان 125 میلی متر، سروآباد 103 میلی متر، بانه 70 میلی متر، کامیاران 39 میلی متر، سقز 38 میلی متر، سنندج 23 میلی متر، زرینه 20 میلی متر، بیجار 18 میلی متر و قروه 9 میلی متر بارندگی داشته‌اند.

وی گفت: همچنین در مدت مذکور، روستاهای سلین با 116 میلی متر و دزلی با 107 میلی متر دارای بیشترین میزان بارش در میان ایستگاه‌های روستایی ما بوده‌اند.

چاره‌خواه افزود: پس از عبور این سامانه بارشی از استان، در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هوای استان پایدار خواهد بود و تنها پدیده غالب مه صبحگاهی و کاهش دید پیش بینی شده است.

وی خاطر نشان کرد: تا پایان هفته، روند کاهش دمای هوا را خواهیم داشت که باعث وقوع شرایط یخبندان نیز در استان خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار