شهردار سنندج خبر داد
شهردار سنندج گفت: فاز نخست طرح ساماندهی دستفروشان سنندجی اول دی امسال و از خیابان فردوسی و در قالب روز بازار و شب بازار آغاز و اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۶۸۸۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷ 08 December 2018

به گزارش تابناک کردستان، حشمت‌الله صیدی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ساماندهی دستفروشان و برای برپایی روز بازار و شب بازار مجوزهای لازم از دستگاه‌های ذیربط اخذ شده است.

وی گفت: براساس مجوزهای صادره پارک دیدگاه به عنوان اولین روز بازار برای این منظور تعیین شده که هر روز از ساعت 9 تا 17 عصر دستفروشان می‌توانند در این مکان اقدام به فروش کالا کنند.

شهردار سنندج با بیان اینکه میدان آزادی تا سه راهی بلوار برادران شهید نمکی نیز برای برپایی شب بازار تعیین شده است، تصریح کرد: با مسدود شدن این مسیر هر روز از ساعت 17 تا 24 دستفروشان می‌توانند در معبر سواره رو اقدام به دستفروشی کنند.

وی گفت: در راستای مدیریت و کنترل بهتر روز بازار و شب بازار اپلیکیشنی تهیه شده که تمام اطلاعات دستفروشان در آن وارد و شهروندان می‌توانند با نصب این اپلیکیشن انتقادات و پیشنهادات خود را در زمینه نحوه مدیریت این بازار ارائه دهند.

صیدی افزود: پس از اجرای موفق ساماندهی دستفروشان خیابان فردوسی، ساماندهی دیگر دستفروشان خیابان های اصلی سطح شهر نیز اجرا می‌شود.

وی اجرای موفق این طرح را در گرو مشارکت تمام شهروندان و دستفروشان دانست و اظهار کرد: باید دستگاه‌های ذیربط در راستای اجرای بهتر این طرح همکاری لازم را با شهرداری داشته باشند.

شهردار سنندج گفت: وجود دستفروشان در معابر هسته مرکزی یکی از مهمترین مشکلات این شهر است که باعث ایجاد ترافیک، آشفتگی بصری و نارضایتی شهروندان شده است.

وی با بیان اینکه برخورد قهری با دستفروشان تنها پاک کردن صورت مسئله است، افزود: جلسات متعددی با دستفروشان برگزار شد و تمام سعی مجموعه شهرداری بر اجرای طرح ساماندهی با حفظ شأن و کرامت آنها است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
اینهم یکی دیگر از شاهکارهای کارشناسی نشده شهردارشهر سی و سه مرده
مبارک است ان شاالله
یک شهر است و یک دیدگاه دیدنی و یک خیابان فردوسی که دو دستی تقدیم زیاده طلبانی می کنند که توان مهارشان راندارند
حميد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
ميخوام يه سلام ويژه بدم به اعضاي محترم شوراي شهر كه اين روزا ديگه نه خبري از دلواپسي هاشون هست براي كاركنان شهرداری كه سه ماه حقوق نگرفتن و سكوت شون و هيچگونه خبري از طومار 17 صفحه اي
ميشه بگم فازتون چيه دقيقا"؟؟؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار