معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: امسال بیش از ۲ هزار خانوار مددجو در استان کرمانشاه خودکفا و از گردونه حمایت‌های کمیته امداد خارج می‌شوند.
کد خبر: ۷۱۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷ 04 August 2015

رشید جلیلیان با بیان اینکه هدف اصلی کمیته امداد امام خمینی‌(ره) توانمندسازی خانوارهای مددجو است، اظهار داشت: خانوارهای که امسال خودکفا می‌شوند در پنج سال اخیر با بهره‌مندی از تسهیلات اشتغال طرح‌های خودکفایی اجرا کرده و یا از طریق اجرای برنامه کاریابی دارای شغل شده‌اند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه حداقل حقوق خانوارهای تحت حمایت خودکفا ماهیانه بالغ بر هفت میلیون ریال است، عنوان کرد: خانوارهای مددجو پس از خودکفایی تنها کمک معیشت ماهیانه آنان قطع می‌شود اما این خانوارها همچنان از سایر خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند خواهند شد.  

جلیلیان در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه آن دسته از مددجویان خودکفایی که با بهره‌مندی از تسهیلات و یا برنامه کاریابی دارای شغل شده‌اند به عنوان مولد در رشد اقتصادی جامعه سهیم می‌شوند، گفت: دولت می‌تواند با خودکفایی و خروج برخی از خانوارها از گردونه حمایتی کمیته امداد به سایر خانوارهای نیازمند به صورت بهتر و موثرتر خدمت ارائه دهد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در سال 93 بیش از یک هزار و 700 خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه توانمند و خودکفا شدند، اظهار کرد: تا پایان سال 1394 بالغ بر شش هزار فرصت شغلی با اعطای تسهیلات اشتغال و دو هزار شغل با اجرای برنامه کاریابی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان ایجاد می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار