معاون عمرانی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه سیل فعلا خسارت شدیدی در استان نداشته گفت: برآورد خسارت ها در حال انجام است.
کد خبر: ۷۳۰۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵ 01 April 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،مهرداد سالاری  با اشاره به شدت گرفتن بارش های سامانه ورودی به جو استان از شب گذشته گفت: آنطور که کارشناسان هواشناسی اعلام کرده اند شدت بارش ها تا ساعات دیگر هم ادامه دارد و هم اکنون نیز شاهد بارندگی در تمام سطح استان هستیم.

وی با بیان اینکه در برخی نقاط استان آبگرفتگی شدید و در برخی نقاط دیگر سیل گزارش شده است، گفت: خوشخبتانه با تمهیدات اندیشیده شده و همکاری مردم تاکنون خسارت شدید سیل در استان گزارش نشده است.

سالاری با بیان اینکه در بحث مدیریت بحران اولویت با حفظ جان افراد است گفت: خوشبختانه تا این لحظه گزارشی از تلفات جانی بر اثر سیل در سطح استان نداشته ایم.

وی تاکید کرد: برخی واحدهای روستایی و شهری فرسوده دچار آسیب شده اند، از جمله سه واحد مسکونی درمحله ملاحسینی و کهریز کهنه کرمانشاه که تخریب آنها با آسیب جانی همراه نبوده است.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه برآورد خسارت های سیل در دست انجام است گفت: احتمالا تا ساعاتی دیگر بتوانیم برآورد اولیه از خسارات سیل در استان داشته باشیم.

وی از قطع آب چند روستا در سطح استان خبر داد و افزود: آبرسانی به این روستاها و تلاش برای برقراری آب شرب آنها در دست پیگیری است.

سالاری از مسدود شدن محور حمیل به ایلام هم بر اثر ریزش کوه خبر داد وافزود: این مسیر با خطرات بسیار همراه است و بنابراین موقتا مسدود شده است.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار