ـ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی تصریح کرد: هدف از ایجاد موزه کودک، یادگیری و درک زیبایی‌های هستی به‌صورت ملموس برای کودکان و نوجوانان است.
کد خبر: ۷۴۱۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶ 05 May 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، جواد زاهدی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی، صبح امروز، ۱۵ اردیبهشت ماه، در مراسم افتتاح موزه کودک ارومیه، اظهار کرد: هدف از ایجاد موزه کودک، یادگیری و درک زیبایی‌های هستی به‌صورت ملموس برای کودکان و نوجوانان است. 
وی با اشاره به اینکه مقدمات ایجاد موزه کودک در استان در سال ۹۵ کلید خورد، افزود: در طول یک سال رایزنی‌ها و پیشنهادات مختلفی در رابطه با موزه کودک شروع شد و امروز نیز شاهد افتتاح این موزه هستیم.
زاهدی با اشاره به اینکه استان، ظرفیت‌های خوبی در زمینه‌های فرهنگی، هنری و ادبی دارد، خاطرنشان کرد: جای انجمن تخصصی علمی نیز در استان خالی بود و با همت مسئولین و حمایت شورای شهر، مقدمات ایجاد مرکز تخصصی علوم و نجوم در کنار موزه کودک فراهم شده و در روزهای آینده علمیات اجرایی آن نیز آغاز خواهد شد. 
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی تصریح کرد: تقویت کنجکاوی و پرسشگری در کودکان نیز از دیگر اهداف ایجاد این موزه است.
انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار