به تازگی عکسی از جواد خیابانی با خبرنگار خبرآنلاین در فضای مجازی منتشر شده بودکه از کاهش وزن شدید جواد خیابانی حکایت می‌کرد اما اصل ماجرا چه بود.
کد خبر: ۷۵۰۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۹ 02 June 2019

سینا پسران افشاریان خبرنگار خبرآنلاین در گفتگو با خبرنگار تابناک آذربایجان غربی اینگونه بیان کرد: ۱۸ اردیبهشت‌ماه جواد خیابانی گزارشگر مشهور و باسابقه کشورمان برای ضبط مستندی به ارومیه سفر کرده بود.

در این سفر، خبرنگار خبرآنلاین و همکار روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان در این اداره در پیج اینستاگرامی خود عکسی یادگاری با این گزارشگر محبوب و با سابقه منتشر کرد و در عکس جواد خیابانی لاغرتر از عکس و بدون مو دیده می‌شود.
اما کمتر کسی انتظار داشت که این عکس یادگاری بعد از ۳ هفته در ده‌ها پیج اینستاگرامی، کانال تلگرامی، خبرگزاری و پایگاه‌خبری و حتی خارج از کشور بازنشر شود و مردم نیز نگران حال این گزارشگر محبوب شوند.
ماجرای عکس جواد خیابانی که چند روز پیش  خبرساز شد!

اما ماجرای این عکس چیست؟

عکس بازنشر شده ۱۸ اردیبهشت‌ماه در اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی و در حاشیه ضبط بخش‌هایی از مستند ورزش ایران توسط پیمان رحمت‌خدا تصویربردار صداوسیمای آذربایجان‌غربی از سینا افشاریان همکار روابط‌عمومی ورزش و جوانان این استان و خبرنگار خبرآنلاین در آذربایجان‌غربی گرفته بود.

خیابانی چه می‌گوید؟

جواد خیابانی در مورد وضعیتش تنها به این جمله بسنده کرد که جای نگرانی نیست و مردم نگران نباشند.
ماجرای عکس جواد خیابانی که چند روز پیش  خبرساز شد!

بیانیه گزارش مشهور کشورمان:

"درود فراوان به تمام ملت بزرگ ایران و دوستداران ورزش، راست این است که دوست دارم حال من و سرزمینم خوب باشد و امیدوارم که ایران همیشه سربلند بماند . من خوبم و احساس خوبی دارم از اینکه مردم مهربان کشورم نسبت به فرزند خودشان مهر دارند و نگرانش بوده‌اند. این احساس خوب که از سوی این ملت بزرگ به من رسیده دلیلی است برای آرامش بیشتر من تا در پایان لیگ و فصل فوتبال پُرکاری که داشتیم کمی به خود بیندیشیم و برای فصل جدید پر انرژی‌تر و بهتر در خدمت این کشور و مردم پرغرورش باشیم.

ارادتمند همه مردم خوب ایران. یک نفر از همین مردم: جواد خیابانی"

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار