استاندار کردستان:
استاندار کردستان گفت: همه باید ادامه دهنده راه و سیره شهیدان باشیم و در این بین مدیران اجرایی برای خدمت به مردم نباید لحظه‌ای را از دست بدهند.
کد خبر: ۷۵۵۵۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴ 20 June 2019

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا ظهر روز امروز در آئین گرامیداشت کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید استان کردستان در سنندج اظهار کرد: با تأمل در آرمان شهیدان متوجه می‌شویم که آنان در کجا قرار دارند و ما اکنون کجا هستیم پس برای جبران این فاصله باید شبانه روز در خدمتگزاری به مردم تلاش کنیم.

وی گفت: تمام شهیدان استان کردستان از مهاجر یا بومی در مسیر سازندگی و ایجاد توسعه در این استان گام بر داشته‌اند و لازم است ما نیز برنامه‌ها و اهداف خود را بر اساس آرمان‌های این بزرگان ترسیم و به آنها جامعه عمل بپوشانیم.

استاندار کردستان با تقدیر و تشکر از خانواده شهیدان ایران اسلامی و استان کردستان تصریح کرد: مدیران اجرایی در ادامه راه ایثارگران برای خدمت با آبادانی و تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی لحظه‌ای از پای نمی‌نشینند.

وی گفت: بسیار خرسندم که به عنوان خدمتگزاری در راه شهیدان فرصت حضور در این محفل دارم و به این حضور افتخار می‌کنم.

مرادنیا افزود: ادای احترام می‌کنم به تمام خانواده‌های ایثارگران که بانی بالندگی انقلاب و نظام اسلامی هستند و تقدیر می‌کنم از همه کسانی که در برگزاری این کنگره تلاش کرده‌اند.

وی از مساعدت‌های ویژه ورزش و جوانان و تلاش‌های سازمان برنامه و بودجه کردستان برای آماده سازی سالن ۶ هزار نفری ورزشگاه ۲۲ گولان برای برگزاری این کنگره تقدیر کرد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
نیستند...والله باالله نیستند.
بسیاری از مدیران کوچکترین اعتقادی به راه شهدا و فرعنگ شهادت ندارند..............
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار