مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و تقویت مهارت‌های زندگی پویش فصل گرم کتاب در بوستان‌ها و پارک‌های ارومیه، اشنویه و قره‌ضیاءالدین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۵۹۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹ 03 July 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی  جواد زاهدی امروز در نشست خبر با اصحاب رسانه با عنوان پویش گرم کتاب، اظهار کرد: این پویش با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در تابستان با محورهای موضوعی «ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی» و معرفی فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تاکید دارد.

وی افزود: پویش فصل گرم کتاب از نیمه دوم تیرماه جاری با شعار آینده را باید ساخت در بوستان‌ها و پارک‌های استان اجرا می‌شود و کودکان و نوجوانان می‌توانند در این پویش حضور یابند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه پویش فصل گرم کتاب در ارومیه در دو پارک قائم و ائللرباغی پذیرای مخاطبان است، افزود: علاوه بر ارومیه در دو شهرستان اشنویه و قره‌ضیاءالدین روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۱۹ تا ۲۱ برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این پویش با پنج محور اصلی در استان برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: برپایی کارگاه‌های کتاب و بازی، کتاب و تئاتر، کتاب و کاردستی، کتاب و سفال و کتاب و کودکان با نیازهای ویژه از جمله برنامه‌های مربیان در این پویش است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار