مدیر حوزه بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از 850 مورد بازرسی انجام شده از اول تابستان تا 20 مرداد ماه جاری در طرح خدمات سفر تابستان خبر داد.
کد خبر: ۸۰۶۰۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷ 22 August 2015
عباس سجادی راد افزود: در این رابطه 18 فقره پرونده تخلفاتی تشکیل شد و 6 واحد نیز پلمب شد.
وی با بیان اینکه این طرح تا آخر تابستان ادامه دارد تصریح کرد: ارائه خدمات مناسب به گردشگران و مسافران و همچنین تنوع بخشی به این خدمات از رویکرد اصلی طرح ساماندهی و ارتقا خدمات سفر ویژه تابستان 94 است.
وی هدف از اجرای این طرح را برنامه ریزی به منظور ارائه خدمات شایسته به مسافران و گردشگران و نظارت بر تاسیسات و موسسات گردشگری و خدماتی و فرهنگی با سازمانها، ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی به منظور جلب مشارکت آنها در اجرای مطلوب طرح عنوان کرد.
وی تصریح کرد: در اجرای شرح وظایف ستاد مذکور، مسوولیت کمیته نظارت و تنظیم بازار به عنوان یکی از کمیته های زیرمجموعه ستاد خدمات سفر بر عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت است.
به گفته وی، اعضای این کمیته متشکل از ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی شامل اداره کل میراث فرهنگی، دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل تعزیرات حکومتی، اداره اماکن عمومی انتظامی، شهرداری، اتاق اصناف، اتحادیه صنف هتل داران و رستورانها و مهمان پذیرها و ... است.
این مسوول ادامه داد: در اجرای برنامه های ستاد مذکور وظایف این کمیته شامل تشکیل کمیته نظارت، بازدید از همه مراکز خدمات رسان به گردشگران، جلوگیری از افزایش کاذب قیمتها و فعال سازی ستاد تنظیم بازار، هماهنگی با مراجع قضایی و انتظامی برای برخورد قانونی متخلفین احتمالی است.
مدیر حوزه بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از بهره گیری تشکلهای مردم نهاد برای بازدید و نظارت بر صنوف مختلف، همکاری در زمینه انجام بازدیدهای مشترک از امکانات و تسهیلات فراهم شده اعضای کیمته و نظارت بر حسن اجرای نرخ های مصوب به عنوان دیگر وظایف یاد کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار