شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان؛
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان طی اطلاعیه‌ای شهادت سه تن از پاسداران جان بر کف سپاه بیت المقدس به دست نیرو‌های ضد انقلاب را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۸۴۶۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳ 06 May 2020

پیام تسلیت به مناسبت شهادت پاسداران حریم امنیت 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان طی اطلاعیه‌ای شهادت سه تن از پاسداران جان بر کف سپاه بیت المقدس به دست نیرو‌های ضد انقلاب را تبریک و تسلیت گفت.

متن اطلاعیه به این شرح است:
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
شهادت مظلومانه سه تن از پاسداران جان بر کف سپاه بیت المقدس کردستان به دست جنایتکار نیرو‌های ضد انقلاب، نشانه دیگری از خصم بی پایان دست نشانده‌های استکبار و اوج شقاوت و بی رحمی این انسان نما‌های وحشی صفت است.
مردم استان کردستان در یازدهمین روز از ماه مبارک رمضان باز هم شاهد جنایتی دیگر از سوی دشمنان قسم خورده خود بودند که همچون سالیان گذشته از هیچ تلاشی برای اخلال در امنیت و آسایش منطقه فروگذار نبوده اند و این بار هم سینه‌های ستبر سربازان جان بر کف سپاه پاسدارن سپر آسایش و امنیت مردم منطقه در برابر تجاوز دشمن خونخوار گشت.
سردار شهید شکیبا سلیمی و یاران مبارزش بار دیگر روحیه مقاومت و ایستادگی نیرو‌های انقلابی این سرزمین در برابر تجاوز مزدوران را به جهانیان نشان داده و با نثار خون پاک خود در ماه مبارک رمضان برگ زرین دیگری در تاریخ مقاومت ایران اسلامی به یادگار نهادند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان این تجاوز بی رحمانه و اقدام شنیع ضد انقلاب را به شدت محکوم کرده و ضمن ابراز همدردی با خانواده پاسداران شهید روز یازده رمضان، این مصیبت بزرگ را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت بزرگ ایران اسلامی به ویژه مردم مقاوم و صبور استان کردستان تبریک و تسلیت گفته و برای روح بلند و آسمانی این شهدای گرانقدر رحمت، مغفرت و آرامش در در جوار امن الهی را مسئلت می‌نماید.
بدون شک این اقدام شنیع با اقدام قاطع و پاسخ محکم مردم و نیرو‌های جان برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مواجه گشته و ایادی وابسته استکبار تاوان بزرگی بابت ارتکاب این جنایت بزرگ پس خواهند داد.

منبع/ خبرگزاری صداوسیما 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار