مددجویانی که بدلیل شیوع ویروس کرونا قادر به بازپرداخت اقساط وام‌های اشتغالزایی خود نشدند، پرداخت آن تا خرداد تمدید شد.
کد خبر: ۸۴۹۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶ 12 May 2020

کوهسار قاضی‌زادهمدیر کمیته امداد سروآباد گفت: با توجه به مشکلات پیش آمده برای صاحبان کسب و کار‌ها بدلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا متضرر شده و با مشکلات مالی مواجه شدند کمیته امداد برای حمایت از آن‌ها تدابیری اندیشیده است.

او افزود: در این راستا با هدف مساعدت و حمایت از صاحبان کسب و کار برای افراد تحت پوشش کمیته امداد که قادر به بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی در زمینه اشتغال نیستند و اقساط آن‌ها در اسفند ۹۸ و فروردین و اردیبهشت امسال سررسید شده می‌توانند از خرداد نسبت به بازپرداخت اقساط وام معوق خود اقدام کنند.

مدیر کمیته امداد امام (ره) سروآباد از واریز پول نقد به حساب خانواده‌های بی بضاعت که تحت حمایت هیچ نهاد و ارگانی نیستند خبر داد و گفت: خانوار‌هایی که به سبب جلوگیری از شیوع بیماری کرونا شغل و درآمدشان را از دست داده یا در تامین مایحتاج زندگی با مشکل مواجه شده به تعداد ۷۱ خانوار شناسایی و در مجموع مبلغ ۲۴ میلیون تومان به حساب سرپرستان این خانوار‌ها واریز شد.

او یادآور شد: تعداد ۵۱۸ بسته بهداشتی نیز به جهت پیشگیری از بیماری کرونا، در بین مددجویان شهری تحت حمایت که بیشتر در معرض خطر مبتلا به بیماری کرونا بودند، توزیع شد.

جمع آوری ۶۹۰ میلیون ریال صدقه در شهرستان سروآباد

مدیر کمیته امداد امام (ره) سروآباد افزود: مردم نوعدوست و همیشه همراه و همدل شهرستان سروآباد ۶۹۰ میلیون ریال صدقه برای کمک به نیازمندان و فقرای جامعه پرداخت کردند.

قاضی‌زاده گفت: ۵۵ درصد از مبلغ صدقه به میزان ۳۸ میلیون تومان در زمینهٔ خدمات حمایتی مددجویان این نهاد و در سرفصل‌های تحصیل، درمان، ازدواج، کمک موردی، وام ضروری و تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان و مددجویان تحت حمایت هزینه شده است.

او اضافه کرد: همچنین ۱۴ میلیون تومان از مبلغ صدقه برای مسکن نیازمندان، هشت میلیون تومان برای خدمات آموزشی، فرهنگی و تربیتی، هفت میلیون تومان در زمینهٔ کمک به نیازمندان از طریق تعامل با مؤسسات خیریه و ۲ میلیون تومان نیز برای اشتغال و کاریابی مددجویان از طریق تعامل با صاحبان مشاغل هزینه شده است.

قاضی‌زاده یادآور شد: صدقه جمع‌آوری شده در سطح شهرستان سروآباد برای نیازمندان و فقرا هزینه می‌شود و به محلی دیگر انتقال داده نمی‌شود.

منبع:ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار