رئیس دانشگاه شهاب دانش از تمدید مهلت پذیرش دانشجویان در دانشگاه شهاب دانش تا هفتم مهر ماه سال جاری خبر داد و گفت: متقاضیان می‌توانند از طریق سایت سنجش برای ثبت نام در این دانشگاه اقدام کنند.
کد خبر: ۸۹۲۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲ 27 August 2020

به گزارش تابناک قم، مهدی کراریاذعان کرد: از سال 1396 مؤسسه آموزش عالی شهاب دانش با جذب هیأت علمی کافی و ایجاد ساختار لازم توانست به عنوان دانشگاه به فعالیت خود ادامه دهد.

وی افزود: همواره در راستای ارتقاء دانشگاه شهاب دانش اقدامات مختلفی از جمله برگزاری کنفرانس بین‌المللی در رشته مهندسی پزشکی، ایجاد سالن تربیت بدنی و احداث سالن آمفی تئاتر صورت گرفته است.

رئیس دانشگاه شهاب دانش ادامه داد: از سال 1398 تا کنون تلاش‌ها بر ارتباط بخش صنعت با این دانشگاه تمرکز یافته است.

کراری از ارائه آموزش‌های تکمیلی برای دانشجویان این دانشگاه در بخش آموزش‌های عملی ضمن تقویت آموزش‌های تئوری خبر داد و گفت: این آموزش‌ها به صورت آزاد برگزار می‌شود.

وی از تمدید مهلت پذیرش دانشجویان در دانشگاه شهاب دانش تا هفتم مهر ماه سال جاری خبر داد و گفت: متقاضیان می‌توانند از طریق سایت سنجش برای ثبت نام در این دانشگاه اقدام کنند.

رئیس دانشگاه شهاب دانش در ادامه با بیان اینکه تیم آموزش الکترونیک در این دانشگاه به منظور شناسایی راه‌های افزایش کیفیت آموزش مجازی و انتقال عمیق مطالب درسی از طریق این روش آموزشی تشکیل شده است افزود: اساتید و کارشناسان ماهر در این تیم عضویت یافته‌اند و برای دستیابی به اهداف ذکر شده در تلاش هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار