یک عضو شورای اسلامی شهر بیستون از اینکه پرسنل هتل لاله بیستون (کاروانسرای عباسی بیستون) غیربومی‌اند انتقاد کرد.
کد خبر: ۹۰۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶ 07 September 2015
بابک مساحی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس فرهنگی هنری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، اظهارکرد: کاروانسرای شاه عباسی بیستون مربوط به سازمان اوقاف و امور خیریه است و در واقع این ملک اوقافی می باشد که اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، آن را به مجموعه هتل‌های زنجیره‌ای لاله تهران واگذار کرده است.

وی با انتقاد از تغییر نام این کاروانسرا به هتل لاله، افزود: صدها سال است که این مکان به نام کاروانسرا شاه عباسی بوده و از آنجایی که مجموعه بیستون ثبت جهانی شده نیز می باشد، در سراسر جهان این مکان را به نام کاروانسرای شاه عباسی می شناسند و اینکه اکنون بیاییم نام آن را به هتل لاله تغییر دهیم، به هیچ وجه زیبنده نیست.

مساحی تصریح کرد: درخواست شورای اسلامی شهر بیستون از مسئولین مربوطه این است که این مکان همچنان با نام کاروانسرای عباسی بیستون ادامه فعالیت داشته باشد.

این عضو شورای اسلامی شهر بیستون گفت: موضوع دیگری که در این باره وجود دارد این است که چرا باید پرسنل هتل لاله بیستون (کاروانسرای عباسی بیستون) غیر بومی باشند.

وی خاطرنشان کرد: انتظار دیگر ما از مسئولین مربوطه این است که حداقل 60 درصد پرسنل این کاروانسرا که تبدیل به هتل شده، را مردم و جوانان بومی بخش بیستون تشکیل دهند.

این عضو شورای شهر بیستون گفت: بیان این انتقادات و تذکرات هرگز نافی آن نیست که ما از مسئولین مربوطه بابت تبدیل این کاروانسرا به مکانی شیک و زیبا برای اسکان میهمانان داخلی و خارجی تشکر نکنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار