همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی:
همزمان با ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه الزهرا (س) و همچنین سالروز شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، بیرق متبرکه بارگاه ملکوتی سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) میهمان مددجویان زندان مرکزی سنندج شد.
کد خبر: ۹۲۸۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۶ 02 January 2021
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان،در این محفل معنوی که با حضور فتحی مدیرکل زندان ها، مسئولین زندان و همچنین حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا سادات رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان به اجرا درآمد، پرسنل و مددجویان زندان سنندج با میزبانی خوب خود، نشان دادند که عشق به سرور و سالار شهیدان شیعه و سنی نمی‌شناسد و مردم کردستان حتی در مراکزی همچون زندان همدلی و وحدت خود را که رمز اصلی پیروزی انقلاب نیز می‌باشد، حفظ می‌نمایند.
حجت الاسلام و المسلمین سادات رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان که میهمان و سخنران ویژه این مراسم بود با اشاره به عشق و ارادت مردم خونگرم خطه کردستان به اهل بیت پیامبر اکرم (ص) گفت: گرداندن بیرق امام حسین (ع) در میان مردم به عنوان تبرک، ریشه و خواستگاهی قرآنی دارد چراکه بنابر آیات قرآنی آنگاه که پیراهن حضرت یوسف را برای پدرش یعقوب نبی می‌آورند ایشان پیراهن را بر چشمان خود کشیده و بینایی خود را به دست آورد.
حجت الاسلام و المسلمین سادات ضمن تسلیت سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی و در سایه رهبری‌های امام خمینی (ره) و جانشین برخلف ایشان مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) افسران و فرماندهان لایق و شایسته‌ای پرورش یافته، اما اینگونه شهادتی نصیب سردار سلیمانی شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان رمز جاوادنگی سردار سلیمانی را اخلاص دانست و بیان داشت: سردار سلیمانی در تمامی امور خود رضا و خشنودی خداوند متعال را در نظر می‌گرفت و این سیره زندگی او موجب شد که همواره در قلب روح مردم جا داشته باشد.
فتحی مدیرکل زندان‌های کردستان نیز در آیین استقبال از بیرق متبرکه امام حسین (ع) ضمن آرزوی آزادی برای زندانیان به برکت حضور بیرق امام حسین ع گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی شاهد این بوده ایم که دشمنان همواره درصدد این بوده اند که با ایجاد تفرقه در میان مردم کردستان به اهداف شوم خود در منطقه دست یابند، اما خوشبختانه به برکت اتحاد و همدلی میان مردم این خطه از کشور همواره شاهد شکست حربه‌های آنان بوده ایم.
مدیرکل زندان‌های کردستان خطاب به زندانیان، زندان را فرصتی برای تفکر و بازگشت شرافتمندانه به جامعه دانست و افزود: شما مددجویان باید در مدت زمانی که در زندان به سر می‌برید با توسل به قرآن و اهل بیت (ع) از گذشته خود عبرت گرفته و با شرکت در برنامه‌های اصلاحی و تربیتی که در زندان تدارک دیده شده پس از آزادی از زندان حضوری سعادتمندانه در جامعه را تجربه نمایند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار