رییس مجلس شورای اسلامی با هدف نظارت میدانی بر حوزه‌های انتخابیه کردستان، گفت و گو با مردم و پیگیری مطالبات آنان از طریق فرودگاه سنندج وارد این استان شد و مورد استقبال رسمی بهمن مرادنیا استاندار کردستان و سایر مقامات استانی قرار گرفت.
کد خبر: ۹۴۷۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶ 09 March 2021
به گزارش تابناک کردستان، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در بدو ورود به استان کردستان با بیان اینکه این استان یکی از مناطق کمتر توسعه یافته کشور است، افزود: به همین منظور در قالب اعتبارات مربوط به حوزه محرومیت زدایی بودجه ۱۴۰۰ توجه ویژه‌ای به این استان شده تا دستگاه‌ها بتوانند به راحتی برخی طرح‌های نیمه تمام را به اتمام برسانند.

وی اضافه کرد: در این سفر علاوه بر نظارت‌های میدانی، امیدواریم به پروژه‌های تکمیل نشده نیز کمک کنیم.

وی گفت: بررسی مسایل کولبری و حل مشکلات مرزی که از زخم‌های کهنه مرزی ما هم در شمال غرب و هم در جنوب شرق است از دیگر اهداف سفر ما خواهد بود و امیدوارم بتوانیم در سال ۱۴۰۰تحرکی برای حل این مسایل ایجاد کنیم.

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استان کردستان در حوزه تامین آب شرب و کشاورزی دچار مشکلاتی است، یادآور شد: استان کردستان ظرفیت خوبی در حوزه صنایع به ویژه صنایع تبدیلی بویژه در حوزه کشاورزی دارد که به همین جهت روسای کمیسیون‌های کشاورزی و صنایع در این سفر حضور دارند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار