دکتر محسن فتحی:
دبیر کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یکی از اولین و اساسی‌ترین نهاد‌های انقلابی نماد اراده انقلابی کشور، با دشمن شناسی و بصیرت در شناخت جایگاه والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حافظ مال و جان و ناموس ملت شریف ایران اسلامی و مظهر خدمت رسانی به مردم ایران در تمامی زمینه‌ها هستند.
کد خبر: ۹۵۸۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۳ 22 April 2021

به گزارش تابناک کردستان، دکتر محسن فتحی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه کارنامه پرافتخار سپاه در عرصه‌های مختلف، امید‌های فراوانی را برای مسئولان نظام و همه دوست‌داران انقلاب در سراسر جهان ایجاد کرده است، افزود: سپاه پاسداران در طول این سال‌ها با حضور در عرصه‌های سازندگی، عمران و آبادانی، مبارزه با دشمنان و پاسداری از ارزش‌های دفاع مقدس به خوبی نقش شایسته و بایسته خود را ایفا کرد.
وی افزود: هدف غایی سپاه پاسداران توسعه و اعتلای ایران عزیز اسلامی در عرصه‌های مختلف بوده است و چه بسا که تاکنون با اجرای طرح‌های بزرگ در سراسر کشور و دستاورد‌های بیشمار و ارزشمند، این مهم را تحقق و جامه عمل پوشاندند.
رییس مجمع نمایندگان کردستان با اشاره به خدمات بزرگ سپاه در استان کردستان گفت: در استان کردستان نیز همواره مجموعه سپاه پاسداران همراه و همگام با دولت و مردم حرکت کرده اند و این هم افزایی و انسجام بی نظیر آنان در مسیر توسعه استان ستودنی است.
فتحی در پایان بیان داشت: فرا رسیدن دوم اردیبهشت، سالروز تدبیر حکیمانه امام خمینی (ره) در تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را خدمت کلیه پاسداران ایثارگر و حماسه ساز که در حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌های بلند امام راحل (ره) و شهیدان گرانقدر، نقش مهمی ایفا می‌کنند، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار