فرماندار سنقر و کلیایی انتخابات را یکی از عرصه‌های مهم کشور دانست و گفت: سلامت و صیانت از آرای مردم، مهمترین رکن در برگزاری انتخابات است.
کد خبر: ۹۵۹۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷ 27 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، غلامرضا مرتضوی در جلسه هم اندیشی انتخابات که با حضور روسای هیات های نظارت، بازرسی و اعضای هیات بازرسی انتخابات شهرستان سنقر و کلیایی برگزار شد، افزود: همه مکلف به اجرای کامل قانون در انتخابات هستیم و مراقبت از رای مردم به عنوان امانتی، در دستان متولیان برگزاری انتخابات است.

وی در ادامه ضمن تاکید بر تعامل سازنده بین هیات های اجرایی و نظارت اظهار داشت: این هم افزایی می‌تواند دغدغه مردم را در انتخابات مرتفع می کند.

فرماندار سنقر و کلیایی در ادامه با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر اینکه علاج دردهای مزمن کشور در انتخابات پرشور و انتخابات صحیح و اصلح است، گفت: تمام دلسوزان کشور بر بی طرفی و اجرای کامل قانون در برگزاری انتخابات اتفاق نظر و اتحاد دارند.

وی افزود: تلاش تمام دست اندکاران انتخابات حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای است و در این رابطه تمام امکانات شهرستان در مسیر برگزاری انتخاباتی با نشاط و سالم بسیج و سازماندهی خواهد شد.

همچنین قربانی رییس هیات بازرسی انتخابات و شهبازی رییس هیات نظارت شهرستان سنقر و کلیایی نیز در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده مباحث مربوط به این حوزه ها را ارایه کردند.

سنقر و کلیایی با ۹۲ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده و دارای ۲۲۰ روستا در قالب هشت دهستان و ۲ بخش مرکزی و کلیایی است.

انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ماه امسال همزمان برگزار می شود.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار