فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف و توقیف ۳۲ دستگاه لوازم خانگی قاچاق شامل یخچال و جارو برقی به ارزش پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در شهرستان کنگاور خبر داد.
کد خبر: ۹۶۶۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰ 24 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، به نقل از ایرنا،سردار علی‌اکبر جاویدان روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ماموران پلیس آگاهی کنگاور حین گشتزنی در ورودی شهرستان به یک دستگاه کامیون حامل بار که با دیدن خودرو پلیس مسیر خود را ناگهان به سمت جاده فرعی تغییر داد، مشکوک شدند.

وی ادامه داد: ماموران با دیدن این صحنه به تعقیب کامیون متواری پرداخته و پس از طی مسافتی موفق به توقیف آن شده و بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تاکید کرد: در این بازرسی ۲۲ دستگاه یخچال و ۱۰ دستگاه جارو برقی قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال می‌رسید، از این خودرو کشف شد.

سردار جاویدان همچنین از دستگیری راننده کامیون و معرفی به دستگاه قضایی جهت صدور حکم لازم خبر داد و یادآور شد: خودروی توقیفی هم روانه پارکینگ شد.

کشف ۱۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق در سنقروکلیایی

وی در ادامه از کشف ۱۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در شهرستان سنقر وکلیایی نیز خبر داد.

رییس پلیس استان کرمانشاه اضافه کرد: ماموران کلانتری ۱۲ سنقر وکلیایی حین گشتزنی به یک دستگاه خودرو پژو روا با پلاک مخدوش مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

سردار جاویدان افزود: در جریان بازرسی های انجام شده ۱۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری راننده خودرو و معرفی به دستگاه قضایی، مبارزه با پدیده قاچاق در سال حمایت از تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها را یکی از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار