کیوان کاشفی در گفتگو با تابناک:
رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه گفت:هدف از راه‌اندازی دفاتر بسیج تجار، صنعتگران و فعالان اقتصادی در استان‌ها حمایت، هدایت و نظارت است.
کد خبر: ۹۶۸۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰ 02 June 2021

کیوان کاشفی در گفتگو با خبرنگار  تابناک کرمانشاه   اظهار کرد: از ابتدای اپیدمی کرونا تا کنون خیرین و تمام فعالان اقتصادی در ایام کرونا و سایر مناسبت ها به اقشار آسیب پذیر کمک کردند.

وی افزود: دفتر بسیج تجار و صنعتگران و فعالان اقتصادی را در دفتر بازرگانی فعال کردیم و انشالله از این به بعد این حوزه در کنار سایر شاخه های بسیج فعالیت خود را آغاز کرده است.

رئیس اتاق بازرگانی تصریح کرد: هدف ما این نیست که صرفا در اتاق بازرگانی یک پایگاه بسیج داشته باشیم بلکه این همکاری به جهت نقش برجسته‌ای که بسیج در کشور دارد زمینه‌ساز تقویت بعد معنوی اتاق‌های بازرگانی خواهد بود.

کاشفی تاکید کرد: از سوی دیگر عمده افراد خیر عضو اتاق‌های اصناف یا بازرگانی هستند و تعامل دو سویه این خیرین با بسیج بسیار سازنده و سود آن در نهایت برای مردم خواهد بود.

وی گفت: امید داریم با حضور بسیجیان بتوانیم فعالیت اقتصادی را در سطح استان گسترش دهیم و موانع و مشکلاتی را که به هر شکلی ممکن است رخ دهد و پیش روی انسان باشدرا حل و فصل کنیم تا وضعیت فضای کسب و کار استان به وضعیتی مناسب تبدیل شود.

کاشفی خاطر نشان کرد: تاکنون بسیج تجار و فعالان اقتصادی در ۱۵ استان راه اندازی شده است و امیدواریم با توجه به مزیت مرزی بودن کرمانشاه  این دفتر باعث ایجاد جهش تولید در استان شود.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار