مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان از توزیع سه هزار و ۶۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز در کردستان به مناسبت عید غدیر خبر داد و گفت: این مقدار گوشت در ۲ هزار و ۴۰۰ بسته از طرف موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) استان قم به دست نیازمندان رسید.
کد خبر: ۹۸۲۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷ 29 July 2021
به گزارش تابناک کردستان، کامل گلباغی روز پنجشنبه در حاشیه مراسم توزیع گوشت بین خانواده‌های نیازمند استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۲ هزار و ۴۰۰ بسته گوشت گرم توسط خیرین برنامه سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه (س) و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان به مناسبت عید غدیر در بین ۲ هزار و ۴۰۰ خانواده کردستانی توزیع شد.

وی با بیان اینکه توزیع گوشت قرمز در راستای کمک‌های مومنانه اجرا می‌شود، افزود: پنجمین دوره طرح قربانی اول ماه که به همت برنامه تلویزیونی سمت خدا و همکاری و مشارکت موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) اجرا می‌شود به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در هفت شهرستان استان توزیع شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان گفت: این اقدام خیرخواهانه در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص کمک‌های مومنانه به نیازمندان است که در این دوره سه هزار و ۶۰۰ کیلوگرم گوشت در بین شهرستان‌های بانه، سقز، دیواندره، کامیاران، مریوان، سروآباد و سنندج توزیع شد.

گلباغی با بیان اینکه ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در شهرستان‌های مذکور در توزیع این گوشت‌های قربانی همکاری دارند، یادآور شد: در این دوره شاهد بودیم که نسبت به دوره‌های گذشته خانواده‌های بیشتری از این کمک‌های مومنانه بهره‌مند شدند.

وی اظهار داشت: برگزاری جشن‌های مردمی در سطح کانون‌های مساجد، آذین بندی کانون‌های مساجد، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و پخش نقل و شیرینی از دیگر اقداماتی است که در سطح کانون‌های مساجد استان به مناسبت عید غدیر خم برگزار شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار