مدیرکل ورزش کرمان:
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به صعود تیم فوتبال مس شهربابک به لیگ دسته یک گفت: باید مشکلات زیرساختی بویژه ساخت هتل در دستور کار مدیران شهرستان قرار گیرد تا مسائل برای حضور تیم‌های حرفه‌ای در شهرستان و پوشش رسانه‌ای مرتفع شود.
کد خبر: ۹۸۴۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵ 07 August 2021

به گزارش تابناک کرمان، میثم پاریزی با بیان اینکه یکی از بزرگترین اتفاقات تاریخ شهربابک صعود تیم فوتبال مس این شهرستان به رقابت های دسته اول فوتبال کشور است اظهارامیدواری کرد که مسئولان شهرستان با تقویت مسائل فنی و مدیریتی برای حفظ تیم و تلاش برای ارتقای جایگاه باشگاه در سطح لیگ یک کشور تلاش کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ورزش شهربابک روند رو به رشدی را دارد گفت: مجموعه ورزشی شهرستان از جمله اداره ورزش و جوانان به عنوان محور، باشگاه ها و همه افرادی که دلسوزانه و عاشقانه برای ورزش زحمت می کشند تعاملی مثال زدنی دارند.

پاریزی در تشریح بازدید خود از چند پروژه ورزشی شهربابک گفت: بازدیدی از سالن چندمنظوره شهدای پیرجل و بهزاد فرخ داشتیم که تعویض کفپوش آن در دستور کار است؛ کفپوش خریداری شده و تعویض آن بزودی انجام می شود.

وی از بازدید زمین روستای سهراب نیز یاد کرد و افزود: این مکان ورزشی به صورت مشارکتی با دهیاری، شرکت ملی صنایع مس و اداره ورزش و جوانان ساخته می شود؛ فندانسیون سالن بر اساس نقشه ساخته شده و ساخت اسکلت و پوشش سقف و دیوارچینی انجام خواهد شد.

پاریزی بعد از دیدن سالن چندمنظوره خاتون آباد نیز تصریح کرد: عملیات ساخت این سالن مدتی است به دلیل تورم و عدم فعالیت پیمانکار متوقف شده بود که ما پیمانکار را خلع ید و مناقصه برگزار کردیم.

وی ادامه داد: در مناقصه جدید یک و نیم میلیاردتومان اعتبار گذاشتیم که بخش عمده ای از اقدامات آن انجام خواهد شد و ما نهایتا تا یک ماه آینده عملیات پوشش پنل های دیواری سالن و زیرسازی کف آن را انجام خواهیم داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان ابراز امیدواری کرد: بتوانتکمیل عملیات عمرانی نصب کفپوش و نصب تأسیسات برقی و مکانیکی آن را در قرارداد ۱۴۰۱ هم انجام داد که شاهد بهره برداری از این سالن ورزشی برای مردم خاتون آباد باشیم.

وی وضعیت ورزش شهربابک را در مجموع خوب ارزیابی و بیان کرد: لازم است برای ارتقای شرایط کنونی زیرساخت ها از جمله از لحاظ نیروی انسانی تقویت شود، زیرا ورزش حرفه ای نیازهای خاص خود را دارد که باید با نگاهی عمیق تر تامین و شهرستان برای رویدادهای مهم و اتفاقات بزرگ مهیا شود.

بازدید مدیرکل ورزش و جوانان کرمان از شهرستان شهربابک و مصاحبه خبرنگار ایرنا نیز دیروز جمعه در حاشیه بازدید وی انجام شد.از برخی اماکن ورزشی شهربابک به خبرنگار ایرنا گفت:

شهربابک در ۲۴۰ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان واقع است.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار