رئیس کل دادگستری استان کردستان تاکید کرد:
حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین حسینی در دادگستری شهرستان بانه حضور یافت و ضمن دیدار با رئیس دادگستری و قضات این شهرستان، اظهار داشت: مقرر است در سال جاری و با برگزاری آزمون استخدامی قوه قضاییه کمبود کادر اداری در حوزه‌های مختلف قضایی استان برطرف گردد
کد خبر: ۹۸۶۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸ 15 August 2021
به گزارش تابناک کردستان، حجت الاسلام سیدحسین حسینی در معیت معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان در دادگستری شهرستان بانه حضور یافت و با قضات در سالن اجتماعات دادگستری این شهرستان دیدار کرد.
حجت الاسلام حسینی در ابتدای این دیدار ضمن تسلیت ایام محرم و شهادت حضرت امام حسین (ع)، خطاب به قضات بانه تاکید کرد: در ابتدای آذرماه سال ۱۳۹۹ و حضور اینجانب در استان کردستان، دادگستری استان با داشتن ۷۰ درصد شعب با موجودی نامتعارف متاسفانه از این حیث دارای بیشترین شعب نامتعارف در کشور بود که این میزان در پایان تیرماه امسال به ۵۷ درصد رسیده است ولیکن کماکان با وضعیت مطلوب فاصله داریم.
رئیس کل دادگستری استان کردستان افزود: لازم است که همکاران قضایی و اداری با تلاش مضاعف و اقدام جهادی در مدت حداکثر ۴ ماه آینده با سروسامان دادن شعب موجبات رضایتمندی بیش از پیش مردم استان را فراهم نمایند.
وی تاکید کرد: مقرر است امسال و با برگزاری آزمون استخدامی قوه قضاییه، کمبود کادر اداری در حوزه‌های مختلف قضایی استان برطرف شود.
حجت الاسلام حسینی خاطر نشان ساخت: دستورالعمل نقل و انتقال قضات در قوه قضاییه نظام‌مند شده و هر قاضی می‌تواند در این دستورالعمل امتیاز خود را مشاهده نموده و بر این اساس چشم انداز انتقالی‌ها ضابطه مند می‌شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت پوشش تمامی جمعیت استان کردستان در سامانه ثنا (ثبت نام الکترونیکی اشخاص در سامانه قضایی) تاکید کرد: هم اکنون ۶/۹۳ درصد ابلاغات در دادگستری استان کردستان بصورت الکترونیک صادر می‌شود.
رئیس کل دادگستری استان کردستان افزود: روسای دادگستری شهرستان‌های استان مکلفند نسبت به بررسی واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل اقدام نموده و نتیجه را اعلام نمایند.
در پایان این جلسه محسن نجف پور رئیس دادگستری شهرستان بانه و سعید اسکندری دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار