ده پروژه تولیدی و خدماتی مختلف کردستان، با استفاده از تسهیلات اشتغال‌زایی صندوق کارآفرینی امید، امروز در آیینی به مناسبت هفته دولت بهره‌برداری خود را جشن گرفتند.
کد خبر: ۹۸۹۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۳ 30 August 2021
به گزارش تابناک کردستان،   افتتاح این پروژه‌ها به‌صورت ویدئوکنفرانس و با حضور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور و مدیران دستگاه‌های اداری کردستان برگزار شد.
دکتر نوراله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت بیان کرد استان کردستان دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مستعد بسیاری در حوزه اشتغال بوده که بایستی زمینه و بستر مناسبی را برای اجرایی نمودن آنان مهیا نمود. وی همچنین تلاش و فعالیت همکاران صندوق کردستان را تحسین برانگیز برشمرد.
مدیر صندوق کارآفرینی امید کردستان گفت برای راه‌اندازی این ۱۰ پروژه ۳۵ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال تسهیلات کم‌بهره پرداخت و مصرف شده است.
به گفته «شهریار رحیمی» تولیدات و خدمات این پروژه‌ها در زمینه‌های دستکش صنعتی، تولید پنجره یوپی‌وی‌سی، مصنوعات چرمی، تولید پوشاک مردانه، اقامتگاه گردشگری و بوم گردی، بیمارستان دامپزشکی، تولید فرش دستباف، تولید قطعات پلاستیکی و پرورش ماهی است.
وی اشتغال‌زایی این پروژه‌ها را ۱۵۰ نفر و محل اجرای آن‌ها را شهر‌ها و روستا‌های شهرستان‌های سنندج، دهگلان، قروه، بیجار، سروآباد، کامیاران، دیواندره، سقز، بانه و مریوان ذکر کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار