سرپرست فرماندهی مرزبانی استان کردستان از شهادت احدی از مرزبانان غیور نیروی انتظامی در مرز بانه خبر داد.
کد خبر: ۹۹۰۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵ 02 September 2021
به گزارش تابناک کردستان، سرهنگ "محمدعارف سپهری" در تشریح این خبر اظهار داشت:در اجرای تشدید اقدامات کنترلی و انسداد نوار مرز و مبارزه با قاچاقچیان، مرزبانان هنگ مرزی بانه پوشش معابر و خلا‌های مرزی را دستور کار قرار دادند.
وی افزود: شب گذشته مرزبانان نیروی انتظامی در حین کنترل و پایش نوار مرزی با کاروان قاچاقچیان مواجه شدند و بلافاصله با اخذ موضع مناسب، عرصه را بر متجاوزان و قاچاقچیان تنگ کردند و قاچاقچیان که خود را در محاصره دیدند با استفاده از تاریکی شب و پوشش کوهستانی منطقه به سمت خاک کشور مقابل فرار کردند.
سرهنگ سپهری در ادامه تصریح کرد: در این درگیری، ستوانسوم "رشید سپهوند" با رشادت و مقتدرانه در برابر قاچاقچیان ایستادگی کرد و مورد اصابت گلوله قرار گرفت، که با انتقال وی به بیمارستان "صلاح الدین ایوبی" بانه، تلاش کادر درمانی و پزشکی برای این مرزبان غیور موثر واقع نشد و به دلیل شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
سرپرست فرماندهی مرزبانی استان کردستان ضمن تبریک و تسلیت به خانواده این شهید والامقام و همرزمانش، خاطرنشان کرد: متجاوزان و قاچاقچیان بدانند سلحشوران مرزبانی استان کردستان با اقتدار از مرز‌ها دفاع و با آنان مقابله می‌کنند و قطعا راه این شهیدان بزرگوار و دیگر شهدا در دفاع از کشور و ارزش‌های نظام و انقلاب ادامه دارد.
گفتنی است، ستوانسوم شهید مرزبان " رشید سپهوند" مجرد و اهل و ساکن استان لرستان می‌باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار