محمد جباری در معیت دادستان عمومی و انقلاب دهگلان و اعضای استانی ستاد اقتصاد مقاومتی و در راستای حمایت قضایی از تولید، از دو کارخانه تولیدی واقع در شهرک صنعتی دهگلان بازدید بعمل آورد.
کد خبر: ۹۹۸۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۷ 03 October 2021
به گزارش تابناک کردستان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان در حاشیه این بازدید که بیش از ۲ ساعت به طول انجامید از قسمت‌های مختلف مجتمع ماشین سازی آگرین و شرکت ورق گالوانیزه کردستان بازدید کرد.
محمد جباری در حاشیه این بازدید اظهار داشت: ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با دقت، تمامی ابعاد مشکلات کارخانجات و شرکت‌های تولیدی استان را بررسی می‌کند و از تعطیلی واحد‌های تولیدی جلوگیری می‌نماید.
دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی استان کردستان افزود: در خصوص مجتمع ماشین سازی آگرین به شرکت شهرک‌های صنعتی استان کردستان تاکید شده تا سریعا نسبت به بررسی و رفع موانع تولید اقدام نماید و نتیجه را در کمترین زمان ممکن به ستاد اقتصاد مقاومتی استان گزارش نماید.
جباری ادامه داد: هم اکنون ۵۰ نفر در این مجتمع تولیدی مشغول به کار هستند که در صورت احیای کامل این کارخانه و رفع موانع پیش رو، میزان اشتغال در این مجتمع به بیش از ۵۰۰ نفر خواهد رسید و توان صادرات به کشور‌های همسایه را نیز خواهد داشت.
وی افزود: در خصوص شرکت ورق گالوانیزه کردستان نیز به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان دستور داده شد تا مجوز تخصیص خرید کالا از طریق بورس را تا زمان تعیین تکلیف شرکای این شرکت تولیدی لغو گردد.
وی تاکید کرد: دستگاه قضایی اگر در جایی با سستی و اهمال مسئولی در زمینه وظایف محوله مواجه شود، با قاطعیت در موضوع دستورالعمل ترک فعل مدیران وارد شده و با هیچ احدی در این زمینه مماشات نخواهد کرد.
جباری در پایان اظهار داشت: دستگاه قضایی استان کردستان تمام توان خود را برای تحقق مانع زدایی‌ها و حمایت از تولید در استان بکار خواهد گرفت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار