مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کردستان از آزادی تعداد ۳۷ زندانی جرائم غیر عمد به مناسبت دهه کرامت خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۸۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۰ 24 May 2024

به گزارش تابناک کردستان، محمد خسروی در گفتگو با خبرنگاران ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت خادم الرضا، حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیات همراهشان از آزادی تعداد ۳۷ محکوم مالی جرائم غیر عمد خبرداد و اظهار کرد: از این تعداد ۳۵ نفر مرد و ۲ نفر زن دارای محکومیت مالی در دهه کرامت با مشارکت نیکوکاران به مناسبت میلاد امام هشتم و با اجرای پویش بخشش کریمانه از زندان‌های استان آزاد و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.

وی با تشریح نوع محکومیت این مددجویان عنوان کرد: از این تعداد آزاد گردیده تعداد ۲۴ مددجو مربوط به محکومین مالی، تعداد ۱۲ محکوم مربوط به پرداخت مهریه، تعداد ۱ محکوم مربوط به پرداخت نفقه، بودند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان ضمن تقدیر از تلاش‌های بی وقفه کارکنان و اعضاء کمیته صلح و سازش این ستاد مردمی افزود: تعداد ۳ مددجو با انجام مشاوره و اصلاح ذات البین توسط مددکاران این ستاد و بدون پرداخت هیچ گونه مبلغی از زندان آزاد شدند.

خسروی در پایان با تاکید براین موضوع که ستاد دیه تنها مرجع رسیدگی به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد است گفت: تحقیقات پیرامون پرونده‌های مددجویان جرائم غیر عمد به صورت جامع و کامل توسط گروه تحقیق این ستاد صورت می‌گیرد و پس از آن جهت آزادی به هیئت امناء ارجاع داده می‌شود.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار