مدیرکل ورزش و تربیت بدنی استان کردستان، گفت: باید شرایط را برای حضور پرشور مردم در انتخابات پیش‌رو فراهم کرده و با آگاهی رساندن به جامعه، مردم را به سوی انتخابی درست همچون شهید رییسی هدایت کرد.
کد خبر: ۱۱۶۸۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۱ 26 May 2024

به گزارش تابناک کردستان، آمنه غلام ویسی امروز یکشنبه (۶ خرداد) در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت که با حضور جمعی از پیشکسوتان عرصه ورزش و تربیت بدنی استان و فرماندار سنندج برگزار شد، اظهار کرد: پرداختن به امور جوانان از اولویت‌های دولت سیزدهم و شهید رییس جمهور بود و همیشه دغدغه جوانان در دستور کار دولت ایشان بود.

وی، با بیان اینکه زندگی شهید رییسی در دوران خدمت و حیات سراسر خیر و برکت بود و اکنون شهادت وی نیز برای جمهوری اسلامی پر برکت است، افزود: برکات این شهید والا مقام برای بقای جمهوری اسلامی تاثیرگذار بوده است. او با سفر به نقاط دورافتاده کشور، موجب کاهش فاصله ایجاد شده بین مردم و حاکمیت شده و به مردم احساس یگانگی با دولت بخشیده بود، این امر خداپسندانه به استان‌ها هم تعمیم یافته و اکنون استانداران در سفر‌های استانی خود به روستا‌های دورافتاده هم سر می‌زنند و با مردم ارتباط برقرار می‌کنند و این از برکات عمر با برکت شهید رییسی است.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان، شهادت آیت الله رییسی هم پر از برکت است؛ دشمنان با بیان اینکه ایران اسلامی جایگاهی در میان سایر کشور‌ها ندارد، به سیاه نمایی علیه دولت و ایران پرداخته و درصدد ضربه زدن به جایگاه ایران اسلامی است، شهادت رییس‌جمهور خط باطلی بر این یاوه‌گویی هاست و حضور ملت‌های مختلف در مراسم گرامیداشت وی، نشان از جایگاه ویژه کشور در جهان است.

وی، مصیبت وارده را برای همگان سخت و دردآور ذکر کرد و ادامه داد: با این وجود با عزاداری صرف، کاری به پیش نمی‌رود، بلکه باید شرایط را برای حضور پرشور مردم در انتخابات پیش‌رو فراهم کرده و با آگاهی رساندن به جامعه، مردم را به سوی انتخابی درست همچون شهید رییسی هدایت کرد.

غلام ویسی خاطرنشان کرد: باید کوشید تا در عمل، اخلاص نیت و خدمت خالصانه را به مردم داشته باشیم و شرمنده این شهدای گرانقدر نشویم.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار