صحبت‌های نماینده شازند ، کلیشه‌ی عمومی دارد و میتوان آن را برای هر رییس جمهور استفاده کرد.
کد خبر: ۱۰۰۶۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲ 05 November 2021
به گزارش تابناک کردستان، سفر‌های استانی آقای رییسی به ۴ سفر ختم نمیشود؛ کاخ شاهنشاهی مدیران و مسوولان و مفتخواران و متکبران را نشانه رفته است و فقط همین سفر‌ها پته‌ی این متکبرین را روی آب ریخته و دیگر در هیچ عرصه‌ای نمیتوانند خود را شاهانه نشان دهند. رییس جمهور هرطور صحبت کند رسانه‌های معاند آن را دستمایه‌ی جک و مسخره قرار میدهند.
با بخشنامه کار درست نمیشود. ۳۲ سال مهره چینی در جای جای کشور توسط اصلاح تبهکاران و شرطی کردن زندگی مردم، یک شبه درست نمیشود و بایستی یا هزاران نفر را اخراج کرد یا ده‌ها نفر را اعدام کرد. به شهید رجایی هم همین ایرادات تخصص و متخصص و دکتر دکتر و لاتین صحبت نکردن را وارد میکردند و وقتی او پای خود را که شکنجه شده بود، در مجامع بین المللی به خبرنگاران نشان داد، واویلای غربگدایان هوا شد.
سخنان این نماینده در دل مردم دلهره ایجاد میکند. تنها راه حل، فقط مجازات و گرفتن مال از تعداد زیادی دزد و رانتخوار است؛ بعد جامعه اصلاح میشود؛ چون قانون به اندازه‌ی کافی داریم.
سفر‌های استانی بنا نیست ۴ سال طول بکشد و پرسیدن درد مردم برای تسکین آنهاست و همه دانی.
آقای رییسی سالهاست قاضی است و هزاران پرونده زیر دست اوست و میداند مشکل کجاست. متاسفانه بعضا حتی نیرو‌های حزب الهی ما هم در مقابل اروپا و رسانه‌ها کم آورده اند و طوری صحبت میکنند که قشنگ باشد. دولت جناب رییسی هم بی عیب نیست؛ ولی فرسنگ‌ها با دول قبلی فاصله دارد.
اقتدار این روز‌های سپاه در دولت جناب رییسی اتفاق افتاد، چون دستشان باز است؛ چون دولت دولت انقلابیست.
امریکا میخواست جدیت دولت رییسی را بسنجد، که سیلی محکمی از سپاه خورد و البته شرارت آن‌ها در جنوب ادامه دارد تا در شمال غرب، کشور آذربایجان و رژیم منحوس آپارتاید با علی پف! جای خود را محکم کند و بتواند مثلا مانند ایران و حزب الله لبنان، گروه وابسته به خود را در آذربایجان فعال کند.
در هر حال دولت رییسی هنوز نیامده کاخ تکبر و من من و دکتر دکتر و فیس و افاده را در هم شکسته و ادامه دارد. خیلی از احمق‌ها فکر میکنند رییس جمهور باید در دفتر کارش مانند کارمند اداره فاضلاب ۸ ساعت پشت میز بنشیند. تمام کار‌ها تقسیم شده و‌فعلا وجود ایشان هر روز پشت میز لازم نیست. اول بایستی در کشور جو منم منم و تکبر شکسته شود و این بیماری فراگیر خود نشان دادن بر طرف گردد.

حسن رستگارپناه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار