مدیر تعاون روستایی کردستان گفت: تعاون روستایی برای توزیع هوشمند محصولات کشاورزی و کالا‌های اساسی مردم از طرح‌های توسعه‌ای حمایت می‌کند و در این راستا فراخوانی را برای شرکت‌های دانش بنیان اعلام کرده است.
کد خبر: ۱۰۲۱۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۹ 08 January 2022

به گزارش تابناک کردستان، پیمان اسکندری روز شنبه در نشست با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سقز اظهار داشت: مهمترین بخش اقتصادی استان کردستان بخش کشاورزی و دامپروری است و ما تامین نهاده و خرید محصولات و کشت قراردادی و بحث‌هایی همچون تنظیم بازار و دیگر مباحث را در حوزه کشاورزی در دستور کار خود قرارداده ایم.
وی از اجرای سیستم توزیع هوشمند کالا‌های اساسی و محصولات کشاورزی در استان خبر داد و افزود: زمان توزیع کالا‌های اساسی در بیشتر مواقع صف‌های طولانی تشکیل می‌شود که هم در شرایط شیوع کرونا این مساله خطرناک است و هم شایسته مردم ما نیست.
او حذف دلالان از زنجیره تامین و توزیع کالا‌های اساسی را از دیگر اهداف اجرای این طرح عنوان کرد و گفت: طی این فراخوان، شرکت‌های دانش بنیان و دانشگاهیان برای ارایه طرح توزیع هوشمند کالا‌های اساسی و محصولات کشاورزی به تعاونی روستایی استان و شهرستان‌های کردستان مراجعه کنند.
مدیر تعاون روستایی کردستان بر عرضه مستقیم کالا‌های اساسی به مردم تاکید کرد و افزود: تعاون روستایی برای دسترسی اسان مردم و همچنین عرضه مستقیم محصولات کشاورزی، آمادگی لازم را برای احداث روستا بازار در سطح شهر سقز را دارد.
اسکندری اضافه کرد: تعاون روستایی کردستان در این راستا با اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری سقز همکاری و تعامل خواهد کرد تا از این طریق محصولات کشاورزی مستقیم و بدون واسطه بدست مردم برسد.
ارسطو گویلی شهردار سقز نیز در این نشست گفت: از طرح‌های توسعه‌ای تعاون روستایی در راستای سهولت توزیع و کاهش قیمت محصولات کشاورزی و دامی استقبال می‌کنیم.
کیوان بهرامی رییس شورای اسلامی شهر سقز نیز با بیان اینکه ایده‌های سازنده و توسعه‌ای می‌تواند شهرداری سقز را از وضعیت کنونی نجات دهد، افزود: شورای شهر و شهرداری سقز از طرح‌های توسعه محور استقبال می‌کند و آماده هر نوع همکاری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار