یحیی براری:
سخنگوی شورای شهر سروآباد گفت: طبق توافقات صورت گرفته بین بنیاد علوی و شهرداری قرار بر این شد که با اهدا یک قطعه زمین توسط شهرداری سروآباد به بنیاد علوی یک بوستان تحت عنوان بوستان علوی با قبول پرداخت هزینه‌های احداث آن توسط بنیاد علوی احداث گردد.
کد خبر: ۱۰۴۰۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵ 22 April 2022
به گزارش تابناک کردستان، یحیی براری سخنگوی شورای شهر سروآباد و نماینده شورا در شورای شهرستان سروآباد اظهار داشت: در انتخابات شورای شهر دور ششم، در شهرستان سروآباد ۵ نفر به عنوان مردم انتخاب شدند و از با روی کار آمدن این تعداد و تشکیل هیأت رییسه، به اتفاق و سنجیدن‌های لازم شهردار شهر سروآباد را نیز انتخاب کردیم.

یحیی براری افزود: پس از این موارد با صورت جلسه‌ای که با شهرداری انجام دادیم در اولین روز‌های شروع به کار شورا با بدهی به میزان ۱۱ میلیارد و ۹۷ میلیون تومان مواجه شدیم.

سخنگوی شورای شهر سروآباد بیان کرد: شهرداری سروآباد منبع درآمد پایداری را دارا نبود و به صورت صدور جواز و بقیه موارد بود که درآمد مطلوبی را به دنبال نداشت، در همین راستا ماشین آلات شهرداری سروآباد را طی یک مصوبه به شهرداری مریوان اجاره دادیم و به همین طریق حقوق عوامل شهرداری را پرداخت میکردیم.

براری عنوان کرد: در خصوص اقدامات صورت گرفته میتوان به احداث پارک اقامتی بسیج با همکاری بنیاد علوی اشاره کرد، همچنین طی توافقات صورت گرفته بین بنیاد علوی و شهرداری قرار بر این شد که با اهدا یک قطعه زمین توسط شهرداری سروآباد به بنیاد علوی یک بوستان تحت عنوان بوستان علوی با هزینه‌های بنیاد علوی احداث گردد.

یحیی براری اضافه کرد: یکی از اقدامات مهم و بزرگ صورت گرفته، برقراری و برپا کردن پزشکی قانونی در شهرستان سروآباد بود که برای شهرداری نزدیک به ۱۰۰ میلیون هزینه را دربرداشت، اما پس از چندین سال پزشکی قانونی به سروآباد آورده شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار