مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: سه هزار و ۳۸ پایگاه این نهاد، در روزهای پایانی شهریورماه آماده جمع آوری کمک های مردمی برای تامین مایحتاج دانش آموزان نیازمند است.
کد خبر: ۱۱۲۷۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰ 20 September 2023

کریم زارع با اشاره به آغاز جشن عاطفه‌ها از نیمه مرداد، افزود: این جشن با برپایی پایگاه‌های نمادین امداد در میدان‌ها، معابر و پایگاه مصلاهای نماز جمعه، روزهای پایانی شهریور ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه جشن عاطفه‌ها در مدارس نیز برگزار می‌شود، ادامه داد: این رویداد، دهم مهر در ۲ هزار و ۲۵۷ مدرسه سطح استان با هدف نهادینه کردن فرهنگ خیر و احسان میان دانش آموزان برگزار خواهد شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با بیان اینکه سال گذشته در این طرح ۳۱ میلیارد تومان از محل کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم خیراندیش استان جمع آوری شد، اظهار داشت: جشن عاطفه‌های امسال با شعار "آینده ساز باشیم" برای تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند در حال اجراست و هدف از آن حمایت از اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه به ویژه دانش آموزان تحت حمایت این نهاد، همچنین توسعه و تقویت فرهنگ خیر و احسان است.
وی با دعوت از خیران برای حضور در این جشن، گفت: عموم مردم نیک اندیش می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر، مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های مستقر این نهاد در سطح استان، با شماره گیری #۱*۰۳۱*۸۸۷۷* و یا با استفاده از شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ هدایای خود را در کوتاه ترین زمان ممکن بدست دانش آموزان نیازمند برسانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار