یکی از نمایندگان تأیید صلاحیت شده کردستان در گفت‌وگو با تابناک از تأیید صلاحیت 4 تن از نمایندگان فعلی استان کردستان در مجلس شورای اسلامی که توسط هیئت‌های نظارت رد صلاحیت شده بودند، خبر داد.
کد خبر: ۱۷۶۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱ 06 February 2016

یکی از نمایندگان تأیید صلاحیت شده کردستان در گفت‌وگو با تابناک کردستان از تأیید صلاحیت 4 تن از نمایندگان فعلی استان کردستان توسط شورای نگهبان خبر داد.

وی گفت: سیدمحمد بیاتیان نماینده فعلی بیجار، حامد قادرمرزی نماینده فعلی قروه و دهگلان، امید کریمیان نماینده فعلی مریوان و سروآباد و سالار مرادی نماینده فعلی سنندج، کامیاران و دیواندره، نمایندگان استان در مجلس نهم هستند که توسط شورای نگهبان تأیید صلاحیت شده‌اند.

این 4 نماینده در مرحله قبل توسط هیئت‌های نظارت رد صلاحیت شده بودند.

محسن بیگلری نماینده فعلی مردم سقز و بانه و سیداحسن علوی نماینده فعلی مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی 2 نماینده استان هستند که صلاحیت آنها قبلاً احراز شده بود.

14:10 برخی اخبار غیررسمی هم حکایت از آن دارد که تنها صلاحیت 2 نماینده ردصلاحیت شده در هیئت‌های نظارت، توسط شورای نگهبان تأیید شده و نماینده فعلی بیجار و همچنین نماینده فعلی قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی  رد صلاحیت شده‌اند.

16:55 مطابق آخرین آمار غیررسمی منتشره در حوزه انتخابیه سنندج، کامیاران و دیواندره 40 نفر، در حوزه انتخابیه مریوان و سروآباد 21 نفر، در حوزه انتخابیه بیجار 18 نفر، و در حوزه انتخابیه قروه و دهگلان 9 داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی توسط شواری نگهبان تأیید صلاحیت شده‌اند.

19:05 مطابق آخرین آمار غیررسمی منتشره در حوزه انتخابیه سقز و بانه 12 داوطلب نمایندگی مجلس توسط شورای نگهبان تأیید صلاحیت شدند.

این خبر از سوی منابع رسمی تأیید نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار