خبر وي‍ژه براي شهروندان اصفهاني؛
تابناك اصفهان:‌مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان هشدارداد: با توجه به آغاز سمپاشی درختان در اردیبهشت ماه شهروندان از خوردن توت های درختان حاشیه خیابان ها خودداری کنند.
کد خبر: ۲۲۶۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵ 09 May 2016

تابناك اصفهان: مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان هشدارداد: با توجه به آغاز سمپاشی درختان در اردیبهشت ماه شهروندان از خوردن توت های درختان حاشیه خیابان ها خودداری کنند.

احمد سلیمانی پور اظهارکرد: از آنجایی که اردیبهشت زمان رشد، تکثیر و طغیان آفت هایی همچون شته، کنه، سوسک چوب خوار و ... است، سمپاشی درختان در این ماه انجام می شود.

وی افزود: برای سمپاشی درختان، خیابان‌ها و مکان‌های مورد نظر از قبل شناسایی می شوند و به وسیله نصب پلاکارد زمان سمپاشی به شهروندان اطلاع رسانی می شود.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این راستا، از شهروندان درخواست می شود که از خوردن توت های درختان حاشیه ای خیابان ها خودداری کنند.

سلیمانی پور با بیان اینکه سمپاشی ها بعد از ساعت 11 شب انجام می شود تا از میزان تردد شهروندان در شهر کاسته شود، خاطرنشان کرد: ساکنان منازل مسکونی باید پنجره های رو به خیابان خود را ببندند و چنانچه میز نانوایی ها در خیابان قرار گرفته باشد، ضروری است متصدیان نانوایی قبل از طبخ نان، میزها را شست وشو دهند تا از بروز بیماری جلوگیری شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار