مدیرکل آموزش و پرورش کردستان خبر داد
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از تفویض اختیار برنامه‌های پروژه مهر توسط وزارت به استان‌ها خبر داد و ساماندهی نیروی انسانی را از اقدامات کلیدی پروژه مهر عنوان کرد.
کد خبر: ۴۴۵۹۱۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴ 21 June 2017

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، رشید قربانی در نخستین نشست ستاد استانی پروژه مهر 96 از تفویض اختیار برنامه‌های پروژه مهر توسط وزارت به استان‌ها خبر داد و بر هماهنگی، برنامه‌ریزی دقیق امور، تمهید مقدمات برای سال تحصیلی جدید در ابعاد مختلف بویژه ساماندهی نیروی انسانی، فضا و تجهیزات، ثبت‌نام به موقع دانش‌آموزان و آماده‌سازی مدارس برای شروع مهری با نشاط تاکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت ساماندهی نیروی انسانی، فضا و تجهیزات و ضرورت شاداب‌سازی مدارس و تأثیر مثبت آن بر دانش آموزان و اولیا و تشکیل کارگروه‌های پنجگانه ستاد پروژه مهر در سطوح مختلف، برگزاری جلسات، پیگیری برنامه‌ها و ارائه گزارش اقدامات به دبیرخانه استانی گفت: کلیه فعالیت‌ها باید برابر شیوه‌نامه وزارتی و شرح وظایف ابلاغی پیگیری و برنامه‌ها رصد شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان، ساماندهی نیروی انسانی را از اقدامات کلیدی پروژه مهر عنوان کرد و از کارگروه مربوطه خواست با برنامه‌ریزی و اتخاذ تدابیر، برنامه‌های نقل و انتقال و سازماندهی معلمان را مدیریت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار