نماینده مریوان و سروآباد:
نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است بعد از تعطیلات مجلس و در هفته آینده، لایحه مناطق آزاد و تجاری در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به رای گذاشته شود.
کد خبر: ۴۴۸۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴ 25 June 2017

به گزارش تابناک کردستان، منصور مرادی در گفت‌وگو با کردپرس با اشاره به آخرین خبرها از مناطق آزاد و تجاری بانه مریوان و 7 منطقه دیگر، اظهار کرد: نقشه‌های مناطق آزاد تحویل کمیسیون اقتصادی مجلس داده شده و طی صحبت‌های که با رئیس کمیسیون اقتصادی داشتم، وی اعلام کرد که بعد از تعطیلات عید فطر لایحه مناطق آزاد به صحن علنی می‌آید‌.

وی گفت: با توجه به شرایط اخیر و با توجه به وضعیت کولبرها احتمال رای آوری لایحه بالا است و ما هم ‌همه تلاش خود را بکار می‌گیریم که نمایندگان نظر مثبتی به لایحه داشته باشند.

نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تصویب این لایحه همت نمایندگان مجلس و مسئولین دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد تا با دید باز، این مناطق تبدیل به گلوگاه کالای مصرفی و وارداتی نباشد.

وی با تاکید بر مثبت بودن مناطق آزاد در جهت امنیت پایدار مرز گفت: وجود مناطق آزاد می‌تواند به امنیت بیشتر مرزها کمک کند و افزایش سطح تعاملات و اقتصاد مرزی ضریب امنیت را در این مناطق ارتقا می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار