فرماندار سروآباد:
فرماندار سروآباد از آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به 6 روستای این شهرستان خبر داد و گفت: سال آینده جشن اتمام گاز رسانی به روستاهای این شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۱۷۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳ 01 November 2017

به گزارش تابناک کردستان، علی مفاخری در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: گازرسانی به روستاهای بلبر، ژیوار و سلین از توابع بخش هورامان و روستاهای دل، دلمرز و روآر در بخش مرکزی آغاز شده و به احتمال زیاد در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.

وی گفت: برای اجرای این طرح‌ها در مجموع بیش از 38 میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت گاز استان کردستان هزینه می‌شود و بیش از یک هزار و 200 خانوار روستایی با جمعیت 4 هزار نفر در این روستاها از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

فرماندار سروآباد تاکید کرد: مطالعات طرح گازرسانی به 6 روستای دیگر این شهرستان (سه روستای ناو، کلجی و نوین بخش هورامان و سه روستای جولانده، دیوزناو و هرسین بخش مرکزی) هم آغاز شده که بعد از اتمام مطالعات، عملیات گازرسانی به این روستاها نیز از سوی شرکت گاز اجرایی می‌شود.

وی گفت: با اجرای این طرح‌ها در پایان سال 97 تمام روستاهای شهرستان سروآباد از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد و جشن اتمام گازرسانی را در این شهرستان برگزار می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار