امروز انجام شد
بهمن مرادنیا صبح امروز در دفتر کار خود پذیرای تعدادی از مردم استان کردستان بود و از نزدیک و به صورت چهره به چهره با آنها گفت‌وگو کرده و در جریان مشکلات این شهروندان قرار گرفت، استاندار کردستان در این دیدار دستورات لازم را برای رسیدگی به مسائل و مشکلات ملاقات‌کنندگان را صادر کرد.
کد خبر: ۵۲۷۶۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶ 21 November 2017

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان، ملاقات مردمی استاندار کردستان امروز در دفتر استاندار برگزار شد.

بهمن مرادنیا در این ملاقات با تعدادی از اقشار مختلف مردم استان به صورت چهره به چهره دیدار و گفت‌وگو کرده و دستورات لازم را برای رسیدگی به مسائل و مشکلات آنها صادر کرد.

مشکلات شهروندان که در این جلسه مطرح شد بیشتر در زمینه تولید، سرمایه‌گذاری، بهداشت و درمان، بیکاری، مسکن مهر و مشکلات معیشتی بود.

استاندار کردستان در همه پی نوشت‌ها تاکید کرد که دستگاه‌های اجرایی موظف هستند نتیجه را به ایشان گزارش دهند و تا حل مشکل این افراد که در ملاقات حضور یافتند موضوعات را شخصاً پیگیری خواهد کرد.

وی تاکید داشت که همه دست‌اندرکاران در راستای افزایش اعتماد عمومی مردم تلاش کرده و جایگاه دستگاه‌های دولتی را با رفتار صحیح و نگاه بیشتر به مردم بهبود بخشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار