کارشناس اداره کل هواشناسی استان کردستان گفت: از اواخر وقت دوشنبه تا روز چهارشنبه مجدداً سیستم بارشی فعالی به استان وارد می‌شود که اوج بارش آن از صبح سه شنبه تا بعدازظهر چهارشنبه خواهد بود.
کد خبر: ۶۰۰۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳ 05 May 2018

به گزارش تابناک کردستان، بهرام چاره‌خواه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بعدازظهر امروز(شنبه) و فردا (یکشنبه) همچنان شاهد شرایط بارشی در استان خواهیم بود و احتمال وقوع رگبار، رعد و برق و تگرگ هم پیش بینی شده است.

وی گفت: روز دوشنبه هوای استان پایدار است، اما از اواخر وقت دوشنبه تا روز چهارشنبه مجدداً سیستم بارشی فعالی به استان وارد می‌شود که اوج بارش آن از صبح سه شنبه تا بعدازظهر چهارشنبه خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کردستان تصریح کرد: در پی فعالیت این سامانه، آبگرفتگی معابر، سیلاب‌های موقت، رگبار شدید باران، رعد و برق و بارش تگرگ محتمل است.

وی همچنین با اشاره به اینکه از بعدازظهر یکشنبه تا بعدازظهر دوشنبه شاهد وضعیت گردو خاک هم در استان خواهیم بود، گفت: طی هفته جاری دمای هوای استان متعادل است، اما در پایان هفته دمای هوا کاهش پیدا می‌کند.

چاره‌خواه، با اشاره به اینکه درصد تغییر بارندگی استان نسبت به میانگین بلندمدت(25 سال) 5.4 درصد بوده است، افزود: درصد تغییر بارندگی استان نسبت به دوره مشابه سال گذشته 12 درصد بوده و تمامی شهرستان‌های استان به جز شهرستان بیجار شاهد افزایش بارش بوده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار