مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی امروز با حضور پرشور مردم و مسئولان در سالن آزادی شهر سنندج برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۷۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰ 30 December 2018

به گزارش تابناک کردستان، مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی امروز با حضور پرشور مردم و مسئولان در سالن آزادی شهر سنندج برگزار شد.

در این مراسم اقشار مختلف مردم اعم از جوانان، دانش آموزان، مسئولان استانی و شهرستانی، کارکنان ادارات و دستگاه‌های اجرایی و زنان حضور پرشوری داشتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج در این مراسم اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما همواره از جنگ تحمیلی گرفته تا فتنه سال 88 مورد هجمه و طمع دشمنان بوده است.

حسن عسکری افزود: در فتنه سال 88 دشمنان اسلام و انقلاب از هر طیف و مسلکی که بودند در یک نقطه اشتراک داشتند و آن دشمنی با اسلام و انقلاب بود.

وی تصریح کرد: اما ملت با بصیرت انقلاب اسلامی در 9 دی ماه سال 88 طومار فتنه و فتنه‌گران را جمع کردند و سیلی محکمی را بر دهان کفر و نفاق زدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج گفت: 9 دی روزی است که ملت با بصیرت انقلاب اسلامی برگ درخشان دیگری را به انقلاب اسلامی افزودند و باید هر سال این روز را گرامی بداریم.

در ادامه این مراسم آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان هم به ارائه سخنانی در ارتباط با اهمیت گرامیداشت حماسه 9 دی پرداخت.

قرائت شعر توسط یکی از شعرای انقلاب اسلامی و فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، «کردستانی بیدار است از فتنه گر بیزار است»، «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» و ... نیز در پایان این مراسم توسط حضار در سالن طنین‌انداز شد.

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار