در حکمی از سوی دکتر علی عسکری
با حکم رئیس رسانه ملی جعفر عبدالملکی به سمت «مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان» منصوب شد.
کد خبر: ۷۵۴۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶ 15 June 2019

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، دکتر علی عسکری به پیشنهاد معاون امور استان‌های رسانه ملی، در حکمی‌ جعفر عبدالملکی را به عنوان مدیرکل صداوسیمای مرکز کردستان  منصوب کرد.

رئیس رسانه ملی در این حکم  به مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز کردستان تأکید کرد که با تکیه بر ظرفیت‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، تاریخی و دینی منطقه در اجرای سیاست‌های کلان سازمان صداوسیما و تحقق اهداف و مأموریت‌های ترسیم شده، اهتمام جدی نماید.

دکتر علی عسکری، توسعه ضریب نفوذ کمی و کیفی رسانه با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فضای مجازی و طراحی شیوه‌های نوین به منظور حفظ و جذب مخاطب، ارتقای برنامه‌ها با محوریت دین، اخلاق، آگاهی‌بخشی و امیدآفرینی با تأکید بر «سبک زندگی اسلامی- ایرانی» و تعامل مؤثر با مسئولان منطقه و اطلاع‌رسانی مناسب رخداد‌ها و تحولات برای افزایش اعتماد، سرمایه اجتماعی و جذب گردشگر را از جمله برنامه‌ها و سیاست‌های کلان سازمان صداوسیما عنوان کرد که باید در جهت تحقق آنها تلاش شود.

رئیس رسانه ملی در پایان از خدمات بی دریغ ابوالقاسم امان‌الهی در دوره تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

جعفر عبدالملکی دارای دکترای جامعه شناسی فرهنگی و دکترای مدیریت راهبردی است و پیش از این  قائم مقامی ‌شبکه سه سیما و ریاست مرکز پژوهش و سنجش افکار صداوسیما را برعهده داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار